مسعود عباسی : با وجود اینکه مرتضی محصص مسائل مطرح شده مبنی بر حذف فرهاد مجیدی از جمع اعضای کمیته فنی و توسعه را تکذیب کرده ...

پشت پرده حذف فرهاد مجیدی از کمیته فنی و توسعه

و تاکید کرده علت خاصی بابت خروج فرهاد مجیدی از کمیته مذکور وجود نداشته است، منابع خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال اعلام کردند علی کفاشیان به دلیل فشار برخی مدیران کلیدی این فدراسیون فرهاد مجیدی را از ترکیب این کمیته خارج کرده است.

از قرار معلوم یکی از مخالفان مجیدی برای عضویت در این کمیته دبیر کل جدید فدراسیون فوتبال بوده است. البته هنوز به صورت رسمی این خبر تأیید نشده اما شایع شده برخی ها به شدت با این مساله مخالف بوده و تاکید داشته اند فردی باید در این مجموعه حضور داشته باشد که از توانمندی لازم برای نظردهی در خصوص مسائل کلان فوتبال برخوردار باشد به همین دلیل پس از این اعمال فشار علی کفاشیان رای به برکناری مجیدی داد تا فرد جدیدی جایگزین وی شود. البته موضوع غیبت های مجیدی در جلسات این کمیته هم بی تاثیر در اخذ این تصمیم نبود اما به نظر می رسد مسوولان فدراسیون فوتبال به ویژه شخص کفاشیان به دلیل خروج از فشار منتقدان این تصمیم را گرفته است در صورتی که اگر قرار به حذف افراد بدون کارآیی بود می بایست اعضای دیگری هم از این کمیته خارج می شدند اما در کمال ناباوری افرادی نظیر دکتر احسانی که در هیچ یک از ارکان فوتبال دارای مسوولیت نیست در این کمیته ماندگار شده است اما مربی جوان فوتبال ایران که به تازگی دوره مربیگری در کشور انگلستان را گذرانده از حضور در این کمیته محروم می شود!

برچسب‌ها

پخش زنده