جلال مقامی گوینده و دوبلور پیشکسوت کشورمان گفت که به دلیل مشکل حنجره فعالیت دوبلوری را کنار گذاشته است.

دیگر دوبله نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، جلال مقامی در سخنانی گفت: مدتی پیش مشکلی برای حنجره‌ام پیش آمد و دیگر نتوانستم دوبله کنم. دلم برای دوبله تنگ شده، پیش از این همیشه در بین مردم بودیم ولی الان تنها شده‌ام.

وی ادامه داد: الان فعالیت دوبله ندارم و دلم می‌خواهد حرف بزنم و دوبله کنم اما صدایم تغییر کرده و دلم نمی‌خواهد که با این صدا مردم را آزار بدهم.

مقامی اظهار داشت: لحظه‌ای که این اتفاق برایم افتاد در رادیو البرز برنامه داشتم. صبح سوار سرویس شدم و راننده سلام کرد ولی من نتوانستم جواب بدهم. راننده گفت «آقای مقامی بی‌خیال برنامه!» و سریع من را به بیمارستان رساند. آن روز گوینده ای هم که جای من آمده بود در برنامه خود اعلام کرده بود و شهردار کرج و دوستان همه به دیدنم در بیمارستان آمدند.

وی عنوان داشت: دکترم گفت خداوند خیلی شما را دوست دارد و اگر یک ساعت دیرتر آمده بودی معلوم نبود که چه اتفاقی برایت می‌افتاد.

مقامی در پایان سخنان خود با ذکر خاطره‌ای از دوران کودکی‌اش گفت: دو ـ سه سالم بود که با مادرم رفته بودیم نانوایی سنگگ بگیریم. پایم برهنه بود و سنگ سنگکی پایم را سوزاند. این تصویری است که خیلی شفاف در ذهنم مانده است.

برچسب‌ها