مدیر مرکز تخصصی قرآن و عترت نبی اکرم(ص) قشم از افتتاح این مرکز قرآنی با حضور معاون وزیر دفاع در جزیره قشم خبرداد.

مرکز تخصصی قرآن و عترت نبی اکرم(ص) قشم افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین،اسماعیل پیرنیا در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به اهداف احداث مرکز تخصصی قرآن و عترت نبی اکرم(ص) اظهار داشت: فراهم‌کردن زمینه مناسب در جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین شناسایی استعدادها و ارتقای سطح علوم قرآنی در جزیره قشم از اهم این اهداف است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف افزود: در این مرکز تخصصی قرآنی، تمام دوره‌های آموزشی اعم از روخوانی و روانخوانی، تجوید، مقدماتی و تکمیلی، آموزش صوت و لحن، نغمات قرآنی و حفظ آیات قرآن برای سنین 4 تا 70 سال آموزش داده می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی قرآن و عترت نبی اکرم(ص) قشم، برگزاری دوره های آموزشی با موضوعاتی نظیر؛ اذان، تواشی و مشاوره‌های قرآنی ویژه خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌های این مرکز قرآنی عنوان‌کرد.

پیرنیا در ادامه از مجهز بودن این مرکز به سیستم آموزشی روز جهان و نرم افزارهای تخصصی قرآنی خبرداد.

وی با در بخش دیگری از سخنان خود به زمان برگزاری کلاس‌ها و فعالیت‌های این مرکز تخصصی قرآن و عترت نبی اکرم(ص) قشم اشاره‌داشت و گفت: این مرکز در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 4 بعداز ظهر تا 20، پذیرای علاقمندان به یادگیری قرآن است.

مدیر مرکز تخصصی قرآن و عترت نبی اکرم(ص) قشم با اشاره به مشخصات فیزیکی این مرکز قرآنی تصریح‌کرد: این مرکز با 700 متر زیربنا، دارای 7 کلاس درس و هر کلاس، پذیرای 35 قرآن آموز است که به صورت کاملا رایگان خدمات به علاقمندان به یادگیری کتاب وحی ارائه می‌دهد.

پیرنیا در پایان با اشاره به هزینه اعتبارات این مرکز قرآنی، ابرازداشت: برای تجهیز، تکمیل و آماده‌سازی این مرکز قرآنی، بالغ بر 2 میلیارد ریال اعتبارات هزینه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده