ساری – خبرنگار قدس آنلاین : شب بزرگداشت شوالیه سینمای ایران با عنوان " ساری ، سینما و سینایی " با حضور هنرمندان در ساری زادگاه این کارگردان برگزار می شود.

 بزرگداشت خسرو سینایی امشب در ساری

مسئول برگزاری این رویداد به خبرنگار ما گفت : این مراسم به بهانه 75 سالگی خسرو سینایی امشب 29 دی ماه سال جاری در هتل سالار دره ساری برگزار می شود.

عباس مهدوی به اجرای موسیقی بومی و برنامه هایی هنری وپخش مستند دستگاه در این مراسم  اشاره کرد و افزود : در این مراسم خسرو سینایی کیک 75 سالگی خود را برش خواهد زد.

مسول برگزاری شب بزرگداشت خسرو سینایی یادآور شد : سینایی از افتخارات سینمای ایران محسوب می شود که متاسفانه تاکنون امکان بهره مندی از توانمندی های هنری ایشان برای تولید اثری فاخر در مازندران فراهم نشده است.

مهدوی اضافه نمود : این کارگردان اخلاق مدار سینمای ایران به اندازه ای در کشور لهستان شناخته شده است و نشان شوالیه این کشور را از رئیس جمهور دریافت کرد درحالیکه مازندران و ساری شناخته شده نیست.

وی ابراز امیدواری کرد : شب تولد خسرو سینایی تلنگری برای مسئولان استان مازندران باشد تا از 75 سال تجربه و داشته های استاد سینایی برای تولید فیلمی در زادگاهش بهره مند شود.

برچسب‌ها

پخش زنده