دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان‌رضوی گفت: کیش و قشم از مهم‌ترین مقصدهایی است که مشهدی‌ها در سفرهای داخلی برای خود انتخاب کرده‌اند.

کیش و قشم مهم‌ترین مقاصد گردشگری مشهدی‌ها در نوروز/ طرح مبدأ تا مبدأ در نوروز انجام نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مجید فرقانی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در مرحلۀ بعدی شیراز و اصفهان قرار می‌گیرند که از هم اکنون تورهای آن‌ها در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: همچنین برای سفرهای خارجی تعداد زیادی از مشهدی‌ها مقاصد امارات و ترکیه را برای گذراندن تعطیلات عید نوروز خود انتخاب کرده‌اند.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای افزایش نیافتن ناگهانی قیمت‌های خدمات مسافرتی در ایام تعطیلات، بیان کرد: آزادسازی قیمت در بسیاری از مسیرها سبب شده که بهای خدمات براساس عرضه و تقاضا تنظیم شود.

فرقانی خاطرنشان کرد: با این حال در صورت بروز تخلف افراد می‌توانند مراتب را گزارش دهند تا متخلف مورد پیگیری قانونی توسط بازرسان انجمن قرار گیرد.

وی در ارتباط با برنامه‌ریزی‎های انجام شده برای طرح مبدأ تا مبدأ برای ورود مسافر به مشهد، تصریح کرد: با درنظر گرفتن ظرفیت‌های موجود در این بخش با چند هتل و آژانس هواپیمایی، هماهنگی شده اما زمان اجرای آن در عید نوروز نیست.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان‌رضوی افزود: اجرای طرح مبدأ تا مبدأ برای زمان‌های غیرپیک در نظر گرفته شده و افرادی در قالب تورهای گردشگری به مشهد آمده و دوباره به شهر خود بازگردانده می‌شوند.

فرقانی با تأکید بر اقداماتی که شهروندان در راستای کم‌شدن تخلفات باید انجام دهند، تصریح کرد: همۀ افراد باید در نظر داشته باشند که از دفاتر رسمی و دارای نماد اعتماد بلیط خود را خریداری کنند زیرا در غیراین‌صورت ممکن است مشکلات زیادی برای آنها به وجود بیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده