"بیوتروریسم" کتابی است درباره‌ی کشتار خاموش در سراسر جهان با دارو و غذا. کتابی که به مضوعاتی چون آرمگدون بیوتکنولوژیک، مرگ‌های بیوتروریستی در آخرالزّمان و تروریسم تاریخی یهود می پردازد.

مرگ‌های بیوتروریستی در آخرالزّمان در "بیوتروریسم"

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبستان،"بیوتروریسم" کتابی است درباره‌ی کشتار خاموش در سراسر جهان با دارو و غذا. کتابی هولناک، امّا حقیقی و دردآور. کتابی که بسیاری از موضوع آن بی‌خبرند و در همان بی‌خبری، قربانی آن می‌شوند.

کتاب بیوتروریسم توسط موسسه موعود عصر به خاطر احساس نیاز مردم به دانستن و آگاهی در این موضوع، در قالب مجموعه مقالات در 215 صفحه منتشر شده است.

در بخشی از سخن ناشر در ابتدای این کتاب هشداری جدّی آمده است: "بیوتروریسم، در میان غوغای رسانه‌های غوغاسالار، از کشته پُشته می‌سازد، زمین را می‌سوزاند، نسل‌ها را ضایع می‌سازد و همه‌ی موجودات زنده را در تهدیدی مداوم به خطر می‌افکند؛ بی‌آنکه مورد بازپرسی و بازخواست واقع شود.

این اثر، تدوین مجموعه‌ی مقالات و مطالب منتشر شده توسط نشریه‌ی موعود با عنوان عمومی بیوتروریسم است که در قالب یک کتاب، فراروی خوانندگان پژوهشگی قرار داده می‌شود. به امید آنکه اذهان عمومی را متوجّه و متذکّر خطرناک‌ترین دشمن زمین، آسمان و موجودات زنده سازد."

در بخشی از این کتاب نیز می خوانیم: "تغییر ژنتیک بذرهای خوراکی سال 1970م. تحت عنوان "انقلاب سبز" آغاز شد. در این پروژه بذرهای اصلی از کشورهای ترکیه و آذربایجان خریداری و پس از تبدیل آنها به بذرهای یک بار مصرف – با وجودی که امکان استفاده مجدّد از آنها بود- و باعث نازایی زنان در سنّ باروری می شد، به سایر کشورهای هدف فروخته شد.

"انبار بذرهای قیامت"، جایی است که می توان چیزی حدود 2 میلیارد دانه گیاهی را  تحت عنوان بذرهای اصلاح شده! به مدّت 9 سال در آن نگهداری کرد.

سرمایه گذاران این انبار که در سال 2008م. رسماً با صرف 123 میلیارد دلار آن را افتتاح کردند، در اوّلین سفارش‌ها 100 میلیون بذر را به 100 کشور فروختند. یعنی هر کشوری یک میلیون بذر از آنها درخواست کرده بود!کنان زمین رضایت ندادند و به تغییر ژنتیکی  دی.ان.ای. حیوانات نیز دست زدند تا با آلوده کردن گوشت و لبنیات آنها مردم را به بیماری های کشنده ای چون سرطان سینه و سرطان پروستات مبتلا کنند.

امروز سرطان برای مردم جهان تبدیل به کابوسی شده که دیگر سن و سال نمی شناسد. اگرچه در سال‌های دور افراد مسن را درگیر می کرد، امروز از کودکان تا بزرگسالان و افراد مسن را مبتلا می کند؛ امّا آنچه مسبب این مصیبت می شود همیشه نه ژنتیک خانوادگی که گاه ژنتیک نباتی و حیوانی است. آن هم از بذرها به اصطلاح اصلاح شده و دی اِن اِی حیوانات."

پخش زنده