مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از کنترل و بازرسی‌ شناورهای مسافری و حمل خودرو خبرداد و گفت: تاکنون۴۸۰ فروند قایق تفریحی ساحلی مورد بازرسی قرار گرفته است.

 شناورهای مسافری و حمل خودرو در قشم کنترل و بازرسی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،سید باقر موسوی طی نشستی اظهارداشت: 32 فروند شناور با ظرفیت 3هزار و 344 صندلی در مسیرهای دریایی قشم به بندرعباس و هرمز در وضعیت فعلی که هنوز طرح نوروزی آغاز نشده، فعال است.

وی بیان‌داشت: 35 فروند شناور مسافری با ظرفیت 3 هزار و 926 صندلی برای طرح نوروزی در مسیرهای دریایی بنادر ذاکری، حقانی و هرمز آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از مشارکت 32 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت 1500 دستگاه خودرو در بنادر پهل و لافت نیز در این طرح مشارکت خبرداد که به نسبت سال گذشته، 4 فروند شناور افزایش یافته شد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح نوروزی سال 95 در بازه زمانی 25 اسفند تا 15 فروردین اجرایی می‌شود.

وی همچنین از تجهیز ایمنی و ساماندهی شناوران همیار ناجی و همچنین نصب آنتن ایستگاه رادیویی در مبادی گردشگری جنگل حرا خبر داد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم، انجام بازرسی‌های متمرکزی از شناوران مسافری و حمل خودرو توسط افسران کنترل و بازرسی اداره بنادر قشم خبرداد و بیان کرد: حدود480 فروند قایق تفریحی ساحلی تا کنون مورد بازرسی قرار گرفته و این بازدیدها تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده