مجید مجیدی در نامه‌ای خطاب به کارگردان «ایستاده در غبار» نوشت:«شادمانم چون به خوبی و تمام قد توانسته­‌ای غبار فراموشی را از ساحت اسطوره­‌های بی­ بدیل سرزمینم برداری».

نامه مجید مجیدی به کارگردان ایستاده در غبار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، شب گذشته اولین نمایش فیلم های برگزیده انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با اکران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در سینما فلسطین آغاز شد. به همین مناسبت مجید مجیدی نامه ای خطاب به حسین مهدویان کارگردان تحسین شده فیلم «ایستاده در غبار» نوشت.

در این نامه کارگردان به نام سینمای ایران از خرسندی و نگرانی‌هایش برای کارگردان جوان سخن گفته است که متن کامل نامه در زیر می‌خوانید:

حسین مهدویان عزیز سلام؛

خالصانه بگویم برایت از صمیم قلبم شادمانم و البته نگران.

شادمانم چون به خوبی و تمام قد توانسته­ ای غبار فراموشی را از ساحت اسطوره­‌های بی­ بدیل سرزمینم برداری.

مردان بزرگی که زندگی­ شان تماشایی­ ست و تو چقدر خوب و صادق این زندگی را به تماشا نشسته­‌ای. زندگی و تلاش مردانی که هرگز نخواسته­‌اند به چشم بیایند و دیده شوند اما به خواست و اراده­  پروردگار فداکاری­ هاشان تماشایی­ تر شده است.

این قهرمانان حالا در فیلم تو در مقابل چشمان ما راه می­‌روند، لبخند می­‌زنند و زنده­‌اند، آشکارتر از همیشه، روشن و آفتابی.

حسین جان تو در این فیلم چیزهایی را دیده­‌ای که خود به چشم ندیده­ ای و این دشواری کار تو را عیان می­‌کند.

اما حسین جان نگرانی­ هایم کجاست...

راستش را بگویم برای فرداهایت نگرانم. تو اولین گام­هایت را استوار و متین برداشته‌­ای اما می­دانم و امیدوارم تو هم بدانی که دشوارتر از گام برداشتن در یک مسیر، ثبات قدم در راهیست که پیش گرفته­‌ای. در این خلوص ماندن دشواری فرداهای توست. اسطوره­‌ها و قهرمانان سرزمینمان به گواهی همین فیلمت مانده‌اند و استوارند. امیدوارم در این مسیر تو نیز استوار و خوب بمانی.

برچسب‌ها

پخش زنده