لئوناردو دی کاپریو دیروز با دریافت جایزه اسکار موجب شد تا در توییتر رکورد دو سال پیش اسکار شکسته و یک رکورد جدید گذاشته شود.

 توییتری‌ترین لحظه تاریخ اسکار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پیپل، لئوناردو دی‌کاپریو بالاخره توانست مجسمه طلایی بهترین بازیگر سال در اسکار را از آن خود کند و پیروزی او به محبوب‌ترین لحظه تاریخ اسکار در توییتر تبدیل شد و سلفی معروف دو سال پیش الن دی‌جنرس را هم شکست داد.

سلفی پرستاره دی‌جنرس که در آن بردلی کوپر، جنیفر لارنس، مریل استریپ، کوین اسپیسی، برد پیت و آنجلینا جولی حضور داشتند، طی مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ به رقم ۲۵۵ هزار توییت در دقیقه دست پیدا کرده بود اما پیروزی بزرگ دی‌کاپریو این رقم را تقریبا دو برابر کرد و به ۴۴۰ هزار توییت در دقیقه رسید.

این نتیجه با توجه به این خیلی قابل توجه‌تر می‌شود که پیروزی دی‌کاپریو (و توفان توییتری بعدش) یک لحظه خودانگیخته بود، در حالیکه بعدا معلوم شد سلفی دجنرس از پیش برنامه‌ریزی شده بوده است. به هر حال، این آمار و ارقام نشان‌دهنده محبوبیت عمومی بسیار بالای دی‌کاپریوست که اقرار کرده نسبت به حمایت آنلاین طرفدارانش آگاه است.

او در اتاق رسانه‌های اسکار گفت: احساس سوررئال خارق‌العاده‌ای دارد. سوررئال است چون نمی‌توانی دستت را دراز کنی و فیزیکی با همه ملاقات کنی. خبرش را در اینترنت می‌شنوی، از دیگران می‌شنوی و حقیقت این است که ما همیشه در کاری که می‌کنیم در تلاش برای بهترین بودن هستیم، اما امسال مخصوصا من به شدت تحت تاثیر تمام این حمایت‌ها قرار گرفتم. واقعا، حقیقتا، توسط خیلی از طرفداران و خیلی از اعضای صنعت فیلم. این واقعا شوکه‌کننده است و چه چیزی می‌توانم بگویم غیر از اینکه بسیار ممنونم. واقعا متشکرم.

برچسب‌ها

پخش زنده