طی احکامی جداگانه از سوی رئیس کمیته امداد، قائم مقام رئیس این کمیته و سرپرست معاونت هماهنگی امور بین‌الملل این نهاد منصوب شدند.

انتصابات جدید در کمیته امداد/ قائم مقام فتاح منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در حکم سید منصور برقعی به عنوان قائم مقام رئیس کمیته امداد بر لزوم همکاری با معاونان و مدیران کل استانی این نهاد تاکید کرد تا همین امر زمینه رشد و بالندگی ولی نعمتان جامعه اسلامی را در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای رسیدن به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب فراهم کند.
در بخش دیگری از این حکم آمده است، بهره گیری از تجربیات گذشته ، وجود روحیه ارزشی انقلابی و جهادی ضمن ایجاد هماهنگی مطلوب در تحقق راهبردهای بنیادی و محوری کمیته امداد ، رسیدگی به امور خانواده‌های نیازمند با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان، تقویت ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی به منظور استحکام بنیان خانواده‌ها، توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکائی با تاکید بر رشد ایمانی و اعتقادی آنان از وظایف مورد انتظار است.
رئیس کمیته امداد در حکم مصطفی خاکسار قهرودی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد آورده است، امیدواریم با بهره‌گیری از تجربه‌های گذشته و کمک همکاران توفیق خدمت‌گزاری خالصانه و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری فراهم شود.
هم اکنون سید منصور برقعی، عضو هیات امنا بوده و تا قبل از این حکم ،ریاست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطاعات کمیته امداد را بر عهده داشت.
همچنین مصطفی خاکسار قهرودی هم اکنون معاونت مشارکت های مردمی کمیته امداد را بر عهده دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده