مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از ثبت بیش از هشت هزار و ۵۰۰ مورد تخلف سرعت غیرمجاز در دو محور این استان طی ایام نوروز خبر داد.

ثبت بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ تخلف سرعت در دو محور خراسان رضوی طی ایام نوروز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد با اشاره به وجود ۱۶ دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس و مشهد- تربت حیدریه و برعکس، افزود: از 25 اسفندماه سال 1394 آغاز طرح نوروزی تا پایان روز دوم فروردین ماه جاری، در مجموع هشت هزار و 959 تخلف سرعت غیرمجاز شامل سه هزار و 905 تخلف سرعت لحظه ای و چهار هزار و 690 تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این ۱۶دوربین در این دو محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.
وی ادامه داد: تعداد تخلف سرعت لحظه ای و نیز تعداد تخلف سرعت متوسط غیر مجاز ثبت شده توسط این دوربین ها در مقایسه با مدت مشابه طرح نوروزی 1394، به ترتیب 33.5 و 1.8 درصد کاهش داشته است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، بیشترین تعداد تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده لحظه ای از طریق این دوربین ها را مربوط به محور تربت حیدریه-باغچه و بیشترین تعداد تخلف سرعت متوسط غیرمجاز ثبت شده را مربوط به در محور باغچه-تربت حیدریه اعلام کرد.
افزایش 22 درصدی تخلف سرعت غیرمجاز
وی همچنین گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از 96 دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان خراسان رضوی، طی ایام طرح نوروزی تاکنون، 511 هزار و 497 تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی 1394، 22 درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده