۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 361855

علیفر گزاشگر فوتبال تلویزیون مدعی شده است یک تیم لیگ برتری و سه تیم دسته اولی به او پیشنهاد مربیگری داده اند.

پیشنهاد مربیگری تیم لیگ برتری به یک گزارشگر

به گزارش قدس آنلاین، علیفر که فراز و نشیب های صدایش در گزارشگری گاهی آزار دهنده است و البته سوژه های جالبی برای ساخت دابسمش است در گفتگو با علی ضیاء از چگونگی حضور در تلویزیون حرف زده است. اینکه 21 سال پیش خیلی راحت و با یک تست وارد تلویزیون شد و اکنون 21 سال است که گزارش می کند.

طبیعتا دیده اید علیفر در گزارش های خود هنوز به دفاع خطی ایراد می گیرد و در حین گزارش تزهای مربیگری می دهد و به ایده های مربیان سرشناس ایراد می گیرد. همین بهانه های شد که علی ضیا از او بپرسد آقای علیفر شما پیشنهاد مربیگری هم داشته اید؟

علیفر در پاسخ به این سوال می گوید:« من از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما چون شرایط این تیم خیلی خوب نبود و در انتهای جدول بود این پیشنهاد را رد کردم. سه تیم دسته اولی هم تمایل داشتند که من حضور در راس کادر فنی تیمشان را تجربه کنم اما بیشتر علاقمندم در تیمی مربیگری کنم که خود آن را ببندم و از ابتدای فصل کار را شروع کنم ...»

صرف نظر از صحت و سقم ادعای علیفر باید گفت پیشنهاد تیم های لیگ برتری ودسته اولی به گزارشگر تلویزیون در نوع خود جالب است. آنچه که ما از علیفر می دانیم اینکه در در 21 سال گذشته گزارشگری می کرده و نه مربیگری. چگونه یک تیم لیگ برتری و سه تیم دسته اولی به کسی که سابقه گزارشگری دارد پیشنهاد مربیگری می دهند. این احتمالا به خاطر حرف هایی است که در گزارش هایش می زند.

برچسب‌ها

پخش زنده