سامسونگ قرار است سال آینده میلادی، یک گوشی هوشمند تاشو عرضه کند و برخلاف ادعای قبلی یکی از مدیران این شرکت در سال گذشته، که از عرضه چنین محصولی در سال ۲۰۱۶ خبر داده بود، به نظر می رسد این اتفاق به سال آتی موکول شده است. این گوشی نمایشگری ۷ اینچی از نوع OLED خواهد داشت که می تواند از تبلت به اسمارت فونی ۵ اینچی تبدیل شود.

عرضه گوشی تاشوی سامسونگ تا سال آینده به تعویق افتاد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازPhoneArena، این اسمارت فون تاشو، درست مانند یک کیف پول باز می شود و می تواند تحولی در صنعت گوشی های هوشمند ایجاد کند. به گفته سامسونگ، اکنون سه سال است که این شرکت بر روی چنین طرحی کار می کند تا بتواند تنوعی در صنعت موبایل ایجاد کند. شاید شما هم بدانید که پیش بینی شده سال 2016، شاهد کمترین رشد در تاریخ فروش گوشی های هوشمند باشیم.

چند ماه قبل، مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ اعلام کرده بود که توسعه نمایشگرهای OLED تاشو در برنامه های ما قرار دارد و قصد تولید انبوه این نمایشگرها را با همکاری شرکایمان داریم. به گفته یک منبع سامسونگ فعلاً با توجه به تعهداتی که نسبت به تولید بقیه محصولات دارد، نمی تواند به تولید انبوه گوشی تاشو بپردازد و از همین رو، تولید نمایشگرهای این محصول به تأخیر افتاده است.

برچسب‌ها

پخش زنده