حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه برگزاری نشست تحریک‌آمیز کابینه رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان را محکوم کرد.

حزب الله لبنان نشست تحریک آمیز صهیونیست‌ها در جولان را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری المنار، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی در برگزاری نشست کابینه این رژیم در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه را محکوم کرد. این بیانیه همچنین اظهارات مربوط به این نشست از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نیز محکوم کرد.
در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است که این اقدام تأکیدی بر خوی تجاوزطلبانه صهیونیستی بر ضد امت ما و ملت‌های منطقه و دلیلی بر ماهیت این رژیم سلطه‌طلب است که تعامل با آن غیر از ادامه مقاومت با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن برای تقابل با این رژیم از جمله انتفاضه مردمی، ممکن نیست. انتفاضه‌ای که برخی از بخش‌های آن را دیروز در تحرکات مردمی اهالی جولان در رد این نشست کابینه ملاحظه کردیم.
حزب‌الله تأکید کرد که این اقدام نشان دهنده تلاش دائمی جنبش صهیونیسم برای مداخله در امور سوریه و تجزیه این کشور و جداسازی جولان اشغالی از آن است و سرانگشتان مداخله جریان صهیونیستی در داخل سوریه همچنان به صورت مستقیم یا از طریق همکاری با نیروهای تروریستی و تکفیری در تحرک است.
این بیانیه می‌افزاید: سوالی که ما در این رابطه مطرح می‌کنیم، در مورد مواضع اتحادیه عرب و کشورهای عربی نسبت به این تجاوز بر ضد تمامیت و وحدت یک کشور عربی است، آن هم در شرایطی که برخی از این کشورها از فتنه‌انگیزی و ایجاد کینه و نفرت و حمایت‌های تسلیحاتی و مالی از تروریست ها دست بر نمی‌دارند و پوشش فکری و سیاسی در جهت تحقق اهداف جدید متجاوزان صهیونیستی برای این تروریست‌ها فراهم می‌کنند.
رژیم صهیونیستی دیروز در اقدامی تحریک‌آمیز جلسه هفتگی کابینه خود را در بلندی های اشغالی جولان برگزار کرد."بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این جلسه خطاب به وزرا گفت به عمد این جلسه را در یکی از مناطق جولان برگزار کرد تا به تمام جهان اعلام کند اسرائیل جولان را از دست نخواهد داد. وی افزود رژیم اسرائیل شهرک‌سازی در بلندی‌های جولان را دو برابر خواهد کرد و صنعت و کشاورزی را نیز در این منطقه رونق خواهد داد. نتانیاهو در ادامه مدعی شد زمان آن رسیده است که جهان پس از 50 سال به حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان اعتراف کند.

برچسب‌ها

پخش زنده