دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، ضمن گرامیداشت یاد حاج عبدالله والی، وی را الگویی برای مدیریت جهادی نامید.

"حاج عبدالله والی" نماد مدیریت جهادی بود

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، ضمن گرامی داشتن یاد حاج عبدالله والی، وی را الگویی برای مدیریت جهادی نامید.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

مدیریت جهادی یعنی اینکه با دست‌خالی کاری کنیم کارستان! حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) و نماینده امام خمینی(ره) در منطقه محروم بشاگرد چنین انسانی بود. وی مجاهدی عاشق و جهادگری مخلص بود. به‌راستی زنده‌یاد والی را باید نماد مدیریت جهادی دانست. اگر امثال والی‌ها منتظر مهیا شدن ابزار و شرایط لازم برای اجرای کاری می‌ماندند، هنوز وضع کشور مانند سی سال قبل می‌بود، اما آنان "یا علی" گفتند و هر جا و هر کاری که حتی ذهن به انجام آن قد نمی‌داد را با نوآوری و خلاقیت انجام دادند.

شرط مدیریت جهادی، خودباوری، خلاقیت، ایثار، خستگی‌ناپذیری و داشتن همت برای برداشتن گام‌های بزرگ است.

در اقتصاد نیز باید این‌گونه بود. وضعیت کنونی کشور نسبت به قبل برای انجام کار آسان‌تر است. اگر منتظر بمانیم که فلان تحریم برداشته شود و یا فلان ارتباط مالی سهل گردد و بعد اقدام کنیم، تحولی در اداره کشور و گشایشی در معیشت مردم صورت نمی‌گیرد. باید در اقتصاد انقلابی و جهادی عمل کنیم تا اقتصادی مقاومتی و باثبات که با معادلات سیاسی بین‌الملل دچار تکانه و آسیب نشود، شکل بگیرد. در چنین شرایطی است که مردم طعم انقلاب اسلامی در عرصه اقتصاد را نیز خواهند چشید. مطمئناً مردم کار خوب را از کار بد تشخیص می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده