۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 381372

سرلشکر پاسدار محسن رضایی، صهیونیزم، وهابیت و بهائیت را سه فرزند شوم استعمار پیر، انگلیس دانست که با هدف تفرقه و شکاف بین مسلمانان و نا امنی منطقه بوجود آورده است.

 تعبیر سرلشکر رضایی: مثلث نفاق + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، هر گونه حمایت از فرقه ضاله بهائیت را در ایران به دلیل اهداف سیاسی خواند و بیان داشت این کارها ریشه انسانی و حقوق بشری ندارد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

استعمار پير، انگليس ، سه فرقه و مذهب جعلي را در ميان مسلمانان ساخته است:  بهائیت را در ميان شيعيان، وهابيت را در ميان اهل سنت و صهيونيزم را در سرزمين فلسطين و منطقه خاورمیانه تا با اين اقدام تفرقه و شكاف را بين مسلمانان  و ناامني را در منطقه بوجود آورند.

امروز هم این حمایت ها بیش از گذشته و علنی است . آمريكا نیز،  نزديکترين ارتباط را در منطقه با اسراييل و عربستان كه مركز وهابيت است، دارد و بي محابا از بهائیت هم دفاع مي كند. حمايت از اين مذاهب جعلي جنبه انساني و حقوق بشري ندارد و اگر كساني در ايران  با اين مذاهب جعلی ارتباط برقرار كنند جنبه سياسي دارد و معنای علامت دادن  به استعمار پير و آمريكا مي دهد.

بهائیت، وهابيت و صهيونیزم: مثلث نفاق + عکس

برچسب‌ها