یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شهادت بدرالدین از فرماندهان مقاومت،‌گفت: قطعاً حزب‌الله پاسخ این عملیات تروریستی را خواهد داد.

حزب‌الله پاسخ به شهادت رساندن بدرالدین را خواهد داد

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شهادت شهید بدرالدین از فرماندهان مقاومت، اظهار کرد: مطمئناً که صهیونیست‌ها پاسخ این عملیات تروریستی را خواهند دید و حزب‌الله لبنان همانطور که در گذشته اگر رژیم صهیونیستی علیه آن اقدامی انجام داده در کمترین زمان ممکن پاسخ داده است، پاسخ این عملیات تروریستی را هم خواهد داد.
وی افزود: هرچند که شهادت بدرالدین ضربه سنگینی برای جنبش حزب‌الله بود اما ماهیت رژیم صهیونیستی با این عملیات‌ها خود را نشان می‌دهد که برای از بین بردن فرزندان حزب‌الله حد و مرزی نداشته و وارد دمشق شده و آنجا عملیات تروریستی انجام می‌دهد.
این عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه اظهار کرد: اینگونه عملیات‌ها نشان از این دارد که رژیم صهیونیستی پایبند به هیچ توافق، تعهد و پروتکلی نیست و خارج از مرزهای خود دست به عملیات می‌زند.
نماینده مردم اراک در مجلس افزود: اگرچه امثال بدرالدین‌ها زیاد نیستند اما این‌گونه رفتارها سبب می‌شود تا بدرالدینی‌های دیگری در حزب‌الله شکل بگیرد و در مقابل حرکات زشت و عملیات‌های تروریستی رژیم صهیونیستی بایستند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده