فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ماموران پلیس را فرزندان ملت ایران خواند افزود: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بزرگترین سرمایه پلیس است.

 اعتماد مردم به نیروی انتظامی بزرگترین سرمایه پلیس است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری عصر چهارشنبه در اولین یادواره مردمی شهدای مدافعان حریم تصریح کرد: پلیس در مقابل قانون گریزان، مشکل آفرینان اجتماعی و مزاحمان نوامیس، مبتنی بر قانون و با جدیت تمام می ایستد.
وی با اشاره به برخی خرده گیری ها و انتقادها به عملکرد نیروی انتظامی گفت: پلیس برای رفاه، آسایش و امنیت تمام افراد جامعه می کوشد و مانند برخی کشورها در خدمت گروه و افراد خاصی نیست.
اشتری با اشاره به تنوع ماموریت ها و وسعت جغرافیایی کار پلیس در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: هیچ نهاد و مجموعه ای در کشور مشابه پلیس نیست، امروز پلیس 24 ساعته و در ایام تعطیل از مرزهای دور افتاده کشور گرفته تا درون شهرها و جاده ها برای ایجاد نظم و امنیت کشور و رفاه مردم تمام تلاش خود را بکار می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای تامین امنیت و برقراری قانون در کشور در حوزه های مختلف ماموریتی هر هفته شهدایی تقدیم مردم، رهبری و کشور می کند.
اشتری با اشاره به ناامنی های کشورهای منطقه ادامه داد: امنیت موجود در کشور را مرهون رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، نیروی انتظامی( مدافعان حریم) و مدافعان حرم هستیم.
وی اضافه کرد: شهدای نیروی انتظامی با اقتدا به شهدای کربلا، الگو قرار دادن شهیدان دفاع مقدس و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای ایجاد نظم و آسایش در جامعه جان خود را فدا کرده اند.
مراسم اولین یادواره 110 شهید نیروی انتظامی( مدافعان حریم) منطقه جنوب شهر تهران عصر چهارشنبه با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار ساجدی نیا رئیس پلیس تهران و جمعی از مدیران، فرماندهان، خانواده شهدا و جانبازان نیروی انتظامی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرری برگزار شد.
در این مراسم از خانواده سرتیپ دوم سید نورخدا موسوی که در جریان درگیری با گروهک عبدالمالک ریگی در منطقه پل شکسته سیستان و بلوچستان مجروح شد و 8 سال است که در کما به سر می برد قدردانی شد.
همچنین خانواده های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی در این مراسم با اهدای لوح سپاس تکریم و تجلیل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده