سالک از مخالفت اعضای جامعه روحانیت با قرار گرفتن نام هاشمی در لیست جامعه روحانیت خبر داد و گفت: قرار گرفتن اسم هاشمی در لیست خبرگان تصمیم کمیته سیاسی بود و اعضای جامعه روحانیت به این موضوع اعتراض کردند.

«کمیته سیاسی» اسم هاشمی را در لیست خبرگان گذاشت نه جامعه روحانیت/ ردپای نفوذ در بودجه ۹۵ دیده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد سالک عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز و نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم در گفتگو با خبرگزاری فارس، در خصوص چرایی تفاوت لیست اعلامی از سوی جامعه روحانیت و جامعه مدرسین پیرامون انتخابات مجلس خبرگان اظهار داشت:‌ بنده به صراحت می‌گویم جامعه روحانیت آقای هاشمی را در لیست خود نگذاشت و کمیته‌ سیاسی این تصمیم را گرفتند که اسم آقای هاشمی را در لیست خبرگان جامعه روحانیت قرار دهند.
سالک تاکید کرد: بنده عضو جامعه روحانیت هستم و در بحثی که صورت گرفت بنده و چند نفر دیگر با قرار گرفتن اسم آقای هاشمی در لیست مخالفت کردیم، همان شبی که این مسئله مطرح شد من به آقای مصباحی مقدم زنگ زدم و به این مسئله اعتراض کردیم.
ردپای نفوذ در بودجه 95 دیده می‌شود
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با اشاره به خطر جریان نفوذ تصریح کرد: جریان نفوذ جدید نیست و از اول انقلاب حضور داشته اما نکته‌ای که رهبری درباره آن حساس هستند و بسیار مهم است این است که جریان نفوذ آن موقع سامان یافته نبود اما  الان با مدیریت بیگانه ساماندهی شده و هدف گذاری کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین هدف جریان نفوذ رفتن به سمت مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی جمهوری اسلامی است، البته من مأذون نیستم که بیشتر توضیح دهم اما در این حد بگویم که در بودجه 95 ما رد این مسائل را می‌بینیم.

برچسب‌ها

پخش زنده