قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی:  امروز کشور در یک امنیت باثبات قرار دارد و به برکت خون شهدا، هوشیاری مردم و آگاهی دستگاه‌های نظامی و امنیتی تمام توطئه‌ها خنثی شده است.

امروز نیروی انتظامی حافظ ارزش های انقلاب اسلامی و مظهر اقتدار نظام است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعتراضات و تجمعات اتفاقات قابل پیش‌بینی نیستند و در این حوادث تنها افراد نیستند که تصمیم‌گیری می‌کنند بلکه این تجمعات و اعتراضات از سوی افراد دیگر تصمیم‌گیری و هدایت می‌شوند.

سردار حسین اشتری در خصوص حوادث هفته گذشته گفت: گروه تروریستی از شرق کشور همراه با تجهیزات انفجاری و انتحاری وارد خاش از توابع استان سیستان و بلوچستان شد که با نیروهای ما درگیر شده بود. به لطف الهی، عنایت امام زمان(عج) و هوشیاری نیروهای انتظامی هر 5 عضو این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

وی با بیان اینکه یکی از همکاران ما نیز به درجه شهادت نائل شد، خاطرنشان کرد: این گروه تروریستی قصد تحرکات امنیتی در شب‌های قدر به ویژه در شرق کشور را داشته است. در غرب کشور نیز نیروهای امنیتی با گروه پژاک درگیر و تعداد زیادی از آن‌ها به هلاکت رساندند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سابقه مجاهدت در چهارمحال و بختیاری سابقه درخشانی دارد، بیان کرد: شهدای 8 سال دفاع مقدس از یگان قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری شجاع، گرانقدر و مؤثر بودند.

سردار اشتری تأکید کرد: چهارمحال و بختیاری به علت همسایگی با برخی از استان‌ها به جهت ویژگی‌های خاص باید از یک آمادگی لازم برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: امروز به علت گسترش فضای مجازی همه اتفاقات به سرعت در کل کشور و حتی خارج از مرزها نیز منعکس می‌شود.

فرمانده ناجا با اشاره به تجمعات پس از پخش سریال سرزمین کهن، تعرض به مجسمه سردار اسعد بختیاری، موضوع آب و مسئله زندان گفت: برخی روی این نقاط ضعف دست می‌گذارند.

سردار اشتری با بیان اینکه بختیاری‌ها از نزدیک‌ترین و دلسوزترین افراد به نظام هستند، خاطرنشان کرد: همیاری و همدلی بین مردم و مسئولان سبب ناکامی دشمن شده است.

وی با بیان اینکه همه جرائم به صورت 24 ساعته در سراسر کشور بررسی می‌شود، گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری "نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، نظم، امنیت، آسایش و مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است".

وی افزود: امروز کشور در یک امنیت باثبات قرار دارد و به برکت خون شهدا، هوشیاری مردم و آگاهی دستگاه‌های نظامی و امنیتی تمام توطئه‌ها خنثی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به جابه‌جایی نیروها بیان کرد: جابه‌جایی نیروها سبب رشد و پیشرفت برای حوزه‌های مأموریتی می‌شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم سردار غلامعباس غلامزاده به مدت 3 سال به عنوان فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات سردار نورعلی یاری، فرماندهی سابق انتظامی استان تجلیل بعمل آمد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده