عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه امریکاییها در برجام به تعهدات خود پایبند نبوده‌اند، گفت: مسئولان در برخورد با امریکا با هوشیاری عمل کنند.

امریکا در پسا برجام متعهد نبوده

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ولی الله نانوا کناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بد عهدی امریکاییها در برجام، اظهار کرد: تا کنون مخالفان و موافقان اظهار نظرهای گوناگونی درباره این تفاهم‌نامه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی موافق دیپلماسی است، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی دیپلماسی را می‌پذیرد و با همه کشورها به غیر از کشورهایی که خط قرمز ما هستند وارد مذاکره می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوران پسا برجام  ایران  به تعهدات خود عمل کرده است،گفت:  اما سوال اینجاست که آیا طرف غربی نیز گامهای مثبتی در اجرای برجام برداشته است یا خیر؟

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس  با تاکید براینکه مخالفان و موافقان برجام اذعان دارند که  طرفهای غربی به ویژه امریکا به تعهدات خود در پسا برجام عمل نکرده است، تصریح کرد: بد عهدی امریکاییها نشان می‌دهد باید در عرسه دیپلماسی و برخورد با امریکا هوشیار باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  خاطر نشان کرد: تصویب طرح مخالفت با خرید آب سنگین  ایران از سوی  امریکا در مجلس نمایندگان این کشور نمونه‌ای دیگر از بدعهدی‌های این کشور در قبال ملت ایران در دوران پسا برجام است.

برچسب‌ها