فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی، حلقه اتصال بین رهبری و امت را بسیج دانست و آن را پشتوانه عظمت و اقتدار کشور برشمرد و گفت: ۵۶ درصد از فرمایشان امام راحل و رهبری پیرامون بسیج بوده و یک بسیجی هرگز نمی‌تواند به آنچه در پیرامونش اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت باشد.

بسیج حلقه اتصال بین رهبری و امت  است/ فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج  فردوس معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین ازبیرجند، سردار سید هاشم غیاثی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس اظهار داشت: در بحث برجام ما به تمام تعهدات خود عمل کردیم اما طرف آمریکایی هنوز به تعهداتش عمل نکرده و سیاست خواهش و التماس در مقابل استکبار جوابگو نیست.

وی تصریح کرد:برای خروج از تنگناها و پیروزی در صحنه‌های مختلف نبرد باید به فرهنگ بسیجی عمل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: هر جا به فرهنگ بسیج عمل کردیم موفق بودیم و امروز از هر زمان دیگر نیاز بیشتری به این فرهنگ داریم.

وی با بیان اینکه هر کدام از تهدیداتی که از ابتدای انقلاب علیه نظام شد کافی بود انقلابی را از پای درآورد تاکید کرد: رهبری حکیمانه و مردم ولایتمدار 2 مولفه‌ای بودند که انقلاب را حفظ و حرکت رو به جلوی آن را شتاب بخشیدند.

غیاثی حلقه اتصال بین رهبری و امت را بسیج دانست و آن را پشتوانه عظمت و اقتدار کشور برشمرد و تصریح کرد: 56 درصد از فرمایشان امام راحل و رهبری پیرامون بسیج بوده و یک بسیجی هرگز نمی‌تواند به آنچه در پیرامونش اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر320 هزار بسیجی در 3 هزار رده مقاومت در استان  فعال و آماده هستند گفت: بسیجیان خواص جامعه و مورد مطالبه رهبری هستند که باید با اشراف اطلاعاتی در جهت خنثی کردن توطئه‌ها و کمک به سازندگی کشور همیشه پای کار باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) آبرسانی به 430 روستا با تانکر توسط بسیجیان را تنها نمونه‌ای از کمک بسیج به محرومان برشمرد و افزود: امروز در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی حضور فعال داریم.

وی با اشاره به گذشت یک سال از توافق برجام نیز گفت: ما به تمام تعهدات خود عمل کردیم اما طرف آمریکایی هنوز به تعهداتش عمل نکرده و سیاست خواهش و التماس در مقابل استکبار جوابگو نیست.

غیاثی تاکید کرد: در 3 سال گذشته دانشمندان هسته‌ای و بسیجی ما را خانه‌نشین کردند و آنچه مسلم است تا یک سال آینده با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و ایران هیچ گشایشی حاصل نخواهد شد.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت سپاه فردوس نیز در این آئین با ارائه گزارشی از عملکرد 4 سال گذشته این ناحیه گفت: توجه و توسعه رده‌های مختلف بسیج، ایجاد 3 حوزه مقاومت بسیح، افزایش کانون‌های بسیج و کسب رتبه دوم در استان دربحث جذب و توسعه بسیج از جمله این اقدامات است.

سرهنگ غلامرضا فلاحی تصریح کرد: 51 درصد مردم شهرستان فردوس عضو بسیج هستند و در بحث زیرساخت‌ها، ساخت سوله جهت صالحین، ساخت و تکمیل ساختمان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اقدامات خوبی انجام شده است.

وی برگزاری دومین کنگره سرداران و 200 شهید شهرستان، بازسازی واقعه غدیر، یادواره شهدای امربه معروف و نهی از منکر برای اولین بار در کشور و تشییع دو مرحله شهدای گمنام را از شاخص‌ترین اقدامات در حوزه فرهنگی برشمرد.

امام جمعه فردوس نیز با بیان فرموده امام راحل که اگر سپاه نبود کشور هم نبود خاطرنشان کرد: به فرموده قرآن باید تمام قوای خود را برای مقابله با دشمن فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام بابایی با انتقاد از کسانی که مرعوب دشمن شده‌اند تاکید کرد: نباید بگذاریم دشمن با نفوذ خود به اهداف شوم خود برسد و ذره‌ای از اهداف انقلاب عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

در این آئین ماشاالله محمودی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فردوس معرفی و از خدمات غلامرضا فلاحی تجلیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده