حجت‌الاسلام آزادی‌خواه از بررسی موضوع دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کمیسیون فرهنگی برای پاسخگویی درباره برگزاری «جشن هنجارشکنانه حافظ» خبر داد.

دعوت جنتی درباره جشن هنجارشکنانه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره واکنش کمیسیون متبوعش به جشن حاشیه‌ساز حافظ، اظهار کرد: قاعده کلی کمیسیون فرهنگی مجلس این است که در مقابل این‌گونه اقدامات که با آموزه‌‌های اسلامی در تناقض است و گسترش ناهنجاری و ولنگاری فرهنگی‌ را به دنبال دارد، برخود جدی انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه هنجارشکنی‌ها در حوزه فرهنگی نمره منفی را برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی دارد، متذکر شد: قطعاً پس از اولین جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس در روزهای آینده، موضوع دعوت علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای توضیح درباره اقدامات هنجارشکنانه جشن حافظ بررسی می‌کنیم.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه تجربه گذشته نشان می‌دهد که مسئولان وزارت ارشاد توجه چندانی به مقابله با ولنگاری فرهنگی ندارند، اظهار کرد: این اتفاق تاسف‌برانگیز که دور از انتظار هم نبود، موجب ناراحتی خانواده‌های معظم شهدا و دلسوزان نظام شده است.

به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر جشنی از سوی هنرمندان سینما و تلویزیون در تالار وحدت تهران برگزار شده که نوع پوشش بازیگران شرکت کننده در این مراسم با انتقادات و حاشیه زیادی همراه بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده