محمد ابراهیم رضایی خشونتها و جنایات رژیم آل خلیفه را نقشه شوم عربستان دانست و گفت: این جنایات برای جبران ناکامیهای سعودیها در منطقه است.

 نقشه شوم عربستان در بحرین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اتفاقات اخیر بحرین و جنایات رژیم آل خلیفه، اظهار کرد: خشونت و جنایت  رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین به یک روال عادی تبدیل شده است و محاکمه شیخ عیسی قاسم اقدامی در جهت سرکوب اعتراضات در این کشور به حساب می‌آید.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: این‌گونه اقدامات رژیم آل خلیفه در حقیقت نقشه شوم عربستان و برای جبران ناکامیهای رژیم سعودی در یمن، عراق، سوریه و لبنان صورت گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تشدید خشونتهای رژیم آل خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین، تصریح کرد: موج بازداشت و شکنجه معترضان تنها به افزایش تنشها در بحرین منتهی خواهدشد که تبعات محاسبه نشده‌ای در پی دارد.

رضایی ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم آل خلیفه، تاکید کرد: این رژیم، نوکر جیره‌خوار عربستانی‌هاست و بداند تیر این سرکوبها و خشونتها روزی به‌سمت خودشان برمی‌گردد و نخواهند توانست با بازداشت رهبران شیعه، نور اسلام را در دل مردم خاموش کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده