رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه سازش با دشمن صهیونیستی نه تنها خیانت به آرمان های ملت فلسطین و مقاومت و انتفاضه آن است بلکه خیانتی بزرگ به امت عربی و اسلامی محسوب می‌شود.

 سازش با دشمن صهیونیستی، خیانت بزرگ

گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت، رمضان عبدالله روز گذشته (12مردادماه) در بیروت با هیات مجلس شورای اسلامی ایران به ریاست  علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار شهروز برزگر کاشانی و هاجر چنارانی اعضا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و محمد صادق فضلی کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان حضور داشتند.

دو طرف در این دیدار درباره مسائل و موضوعات مورد علاقه و تحولات در منطقه و اوضاع فلسطین و همچنین راه های کمک به ملت و مقاومت فلسطین در رویاروئی با دشمن صهیونیستی گفت وگو و بر ضرورت آزادسازی همه سرزمین فلسطین از اشغال صهیونیست ها تاکید کردند.

رمضان عبدالله و بروجردی با بیان اینکه بعداز حدود چهار دهه از تحولات در منطقه به ویژه در پرونده فلسطین امروز برخی کشورهای منطقه که مدعی حمایت از فلسطین هستند، ماهیت خود را افشا کرده اند، اقدام آنها برای عادی سازی روابط با دشمن ملت فلسطین را بشدت محکوم کردند.

دبیرکل جهاد اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خاطرنشان کردند: هرگونه سازش با دشمن صهیونیستی نه تنها خیانت به آرمان های ملت فلسطین و مقاومت و انتفاضه آن است بلکه خیانتی بزرگ به امت عربی و اسلامی محسوب می شود.

در این دیدار تصریح شد: هدف از عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با دشمن ملت فلسطین و سفر مقامات این کشورها به فلسطین اشغالی برای حذف پرونده فلسطین و رها کردن ملت مظلوم فلسطین در مقابل دشمن اشغالگر است تا منافع صهیونیست ها و استکبار جهانی و آمریکا تامین شود.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید به اینکه« حمایت های ایران از فلسطین، سرنوشت ساز و تعیین کننده است»، از کمک های همه جانبه و مستمر جمهوری اسلامی ایران به ملت و مقاومت فلسطین در رویاروئی با دشمن صهیونیستی قدردانی کرد.

دو طرف خواستار پایان توطئه های خیانت آمیز و همکاری و همدستی برخی کشورهای منطقه با دشمن صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و محور مقاومت شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده