قدس آنلاین - یزد : خادمان بارگاه آفتاب با حضور در مصلای امام خمینی(ره) اردکان نماز پرفیض جمعه را در کنار مردم شهیدپرور و ولایی اردکان اقامه کردند

مصلای امام خمینی(ره) اردکان با حضور خدام رضوی حال و هوای رواق امام خمینی(ره) گرفت

به گزارش قدس آنلاین  از یزد ، خدام‌الرضا(ع) در میان شور و ارادت نمازگزاران، وارد مصلای نماز جمعه اردکان شدند.

فضای نماز جمعه اردکان با نوای مداحی یکی از خدام امام رضا(ع) عطرآگین شد. در ادامه دلدادگان امام رضا(ع) با یادآوری حال و هوای پرنور رواق امام خمینی(ع) حرم مطهّر، صلوات خاصه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را همراه با خادمان حرم زمزمه کردند.

گفتنی‌است: فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، شهردارو رئیس شورای شهر اردکان نیز در مراسم نماز جمعه حضور داشتند و سفیران امام هشتم(ع) را همراهی ‌کردند.

 

مسجد فاطمیه اردکان از عطر ملکوتی حرم معطر رضوی آکنده شد

نمازگزاران مسجد فاطمیه جمعه 22 مردادماه نماز جماعت مغرب و عشا را در فضایی آکنده از عطر ملکوتی حرم معطر رضوی اقامه کردند. در این دیدار معنوی در ابتدا امام جماعت به خادمان امام رضا(ع) خیرمقدم گفت. سپس یکی از نمازگزاران به چاووشی‌خوانی پرداخت.

در ادامه روحانی کاروان فرهنگی- تبلیغی زیر سایه خورشید از مردم باصفا و عاشقی که ارادت خود را با استقبال گرم به خادمان امام رضا(ع) نشان دادند تشکر کرد و گفت: شما به خاطر نامی که بر روی این پرچم است ما را می‌شناسید و ما از خود چیزی نداریم.

وی افزود:‌ خوشا به حال شما که امام رضا(ع) خادمانشان را برای شما فرستاده‌اند. در ایام دهه کرامت از امام رضا(ع) حاجت‌هایتان را بگیرید چون در این ایام پیامبر(ص) و حضرت زهرا(س) خوشحال و مسرور هستند.

سپس آقای آتشبار از خدام باصفای امام رضا(ع) با اشعاری در مدح امام مهربانی‌ها دل‌ها را راهی مشهدالرضا(ع) کرد.

در پایان مراسم پرچم‌گردانی و تبرک جستن از پرچم امام رئوف(ع) انجام شد و خدام با نوای گرم یکی از نمازگزارن مسجد فاطمیه را ترک کردند.

 

دیدار خدام شهید خراسان با خانواده شهید جاویدالأثر حسن نوروزی در روستای ترک‌آباد اردکان

چند تن از خادمان غریب‌الغربا(ع) در سفر به شهرستان اردکان با حضور در منزل شهید جاویدالأثر حسن نوروزی عطر دل‌انگیز حرم رضوی را برای خانواده این شهید به ارمغان آوردند.

پس از استقبال مردم روستای ترک‌آباد اردکان و ذبح قربانی، کاروان خدام با همراهی مردم وارد مسجد این روستا شدند.

حجت‌الاسلام یوسفی امام جماعت مسجد ترک‌آباد در سخنانی ورود نمایندگان امام هشتم(ع) را این روستا گرامی داشت و به آنان خیر مقدم گفت.

پس از آن یکی از خادمان از استقبال گرم و صمیمی مردم این روستا تقدیر و تشکر کرد و خادم‌الرضا(ع) برادر آتشبار با نوای گرم خود شمیم دلنشین عطر بارگاه امام الرئوف(ع) را به حضار هدیه داد.

در ادامه حاملان پرچم رضوی به منظور بزرگداشت یاد و نام شهیدان دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید جاویدالأثر حسن نوروزی رفتند و از خانواده و مادر این شهید دلجویی کردند.

اهدای بسته فرهنگی و تبرکی‌های حرم مطهر رضوی به مردم این روستا و خانواده شهید از دیگر برنامه‌های حضور خدام در این روستا بود.

 

رد پای خادمان خورشید(ع) در گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان حک شد

کاروان خادمان خورشید(ع) به بازدید گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان رفتند.

سفیران امام رضا(ع) جهت بازدید از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان در این موزه حضور یافتند و با مسئولین و اعضای موزه دیدار کردند.

این موزه که تاریخ حکومت پهلوی را به نمایش می گذارد، از غرفه‌های مربوط به وقایع دوران رضاشاه آغاز و با تصویر کشیدن جنگ تحمیلی به غرفه‌های خودشناسی و خودسازی رسیده که به صورت بسیار زیبا و خلاقانه‌ای طراحی شده است.

در پایان اعضای گنجینه ایثار و شهادت اردکان، مورد تقدیر خدام‌الرضا(ع) قرار گرفتند.

 

عیادت خدام آستان قدس رضوی از بیماران بیمارستان ضیایی اردکان

تعدادی از خدام آستان قدس رضوی به منظور عیادت و دلجویی از بیماران در بیمارستان ضیایی اردکان حضور یافتند.

در ابتدای ورود خدام، امام جمعه اردکان، مدیریت بیمارستان، جمعی از پرسنل و همراهان بیماران به استقبال از خدام آمدند.

خادمین حرم رضوی از بیماران بخش‌ مردان، بخش اطفال، زنان، اورژانس، روانپزشکی و... این بیمارستان عیادت کردند و با در دست داشتن پرچم متبرک حرم امام‌رضا(ع) و با اهداء نبات متبرک و شاخه‌های گل رز بر بالین بیماران رفته و برای سلامتی آنها دعا کردند.

با ورود خدام به بخش‌ها و اتاق‌های مختلف، بیماران مسرور از حضور خدام، اشک می‌ریختند و از پرچم حرم تبرک می‌جستند و بر لب زمزمه دعای سلامتی خود و زیارت حرم امام هشتم را داشتند.

در پایان این دیدار خادمین حرم ثامن‌الحجج(ع) با اهداء یادبودی به امام جمعه اردکان، بیمارستان ضیایی را ترک کردند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده