قدس آنلاین: مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مهمترین علت دین گریزی جوانان به دلیل اسلام هراسی بوده که توسط دشمنان ایجاد شده است.

فعالان فرهنگی جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ورود کنند
به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار در مراسم رونمایی از اثر بلند انیمیشنی ۱۰۰ دقیقه ای جنگ افسانه ها گفت: بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی آمادگی دارد تا از فعالان گروه های فضاهای مجازی در تمامی حوزه ها بویژه کودکان حمایت لازم را داشته باشد.

وی افزود: این مجموعه منابعی را برای هنرمندان اختصاص داده و کارهای خوبی هم در این راستا صورت پذیرفته است اما معتقدیم که باید تولید محتواها به صورت هدفمند و پایدار باشد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: دین گریزی جوانان به دلیل اسلام هراسی است که توسط دشمنان ایجاد شده است و فعالان فرهنگی در این عرصه در جهت تقابل با تهاجم فرهنگی ورود پیدا نکردند که این یک ضعف است و باید برطرف شود.

شریعتی تبار در پایان گفت: کارهایی که  دولت و مجلس  کمتر به آن ورود پیدا کرده توسط مردم صورت گرفته و گروه های مردمی به طور جد در این عرصه وارد شده اند و کارهای ارزشمندی هم تولید کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده