قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی توسعه پوشش تحصیلی است و در این زمینه در استان ۱۲۴ مدرسه با یک معلم و یک دانش‌آموز برقرار است.

 ۱۲۴ مدرسه آذربایجان‌شرقی یک معلم و یک دانش‌آموز دارند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جعفر پاشایی امروز در مراسم افتتاح 65 پروژه عمرانی و رفاهی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: شهیدان رجائی و باهنر الگوهای راستین خدمت در جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی افزود: از 102 پژوهش‌سرای احداثی کشور بیش از 25 پژوهش‌سرا در آذربایجان‌شرقی تاسیس شده که این امر حکایت از توجه ویژه مجموعه به تحقیق و پژوهش دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: یکی از شاخص‌های ارزیابی توسعه پوشش تحصیلی است و در این زمینه در استان 124 مدرسه با یک معلم و یک دانش‌آموز برقرار است.

این مسؤول با اشاره‌ای به تکمیل امکانات مدارس استان نیز گفت: یک‌هزار و 200 مدرسه را مجهز به کتابخانه کلاسی و یک هزار و 200 مدرسه دیگر را مجهز به امکانات ورزشی کردیم.

وی افزود: 65 پروژه عمرانی و آموزش و پژوهشی با اعتبار 300 میلیارد ریال که اکثر هزینه‌ها از طریق مشارکت مردمی و آورده بخش خصوصی است به ثمر نشسته است.

پاشایی اضافه کرد: از این 65 پروژه 34 پروژه را نوسازی انجام داده و 30 باب مدرسه، احداث آزمایشگاه، ایجاد چمن ورزشی، مرکز یادگیری سوادآموزی، بهسازی کتابخانه و احداث پژوهش‌سرا، سه باب مرکز رفاهی در هریس، سراب و مرند و یک زمین چمن است.

برچسب‌ها

پخش زنده