دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور مربوط به نیروهای مسلح گفت: راهبرد آمریکایی‌ها در سوریه با شکست مواجه شده و بعد از پنج سال و نیم نتوانستند

مرگ گروه‌های تروریستی نزدیک است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی پیش از ظهر امروز در حاشیه یادواره شهدای روستای گنجان رابر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین بحث یادواره شهدا شناختن شهدا و شناساندن آنها است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور مربوط به نیروهای مسلح بیان داشت: باید ببینیم شهدا با چه فکر و اندیشه‌ای به جبهه‌ها آمدند و خلق و خو و رفتارشان در خانه، مدرسه و روستا چگونه بوده و بتوانیم عملکرد شهدا و اهدافشان را برای نسل جوان تبیین کنیم و آنان را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.

وی درباره اوضاع منطقه گفت: به فضل الهی در تقابل راهبردهای منطقه‌ای ایران و کشورهای حامی تروریسم یعنی تقابل راهبردی که یک‌طرف آن ایران، روسیه، سوریه، حزب‌الله لبنان و در مقابل آن ائتلافی از آمریکایی‌ها، عربستان سعودی و قطر، ترکیه و اردن است راهبرد آمریکایی‌ها در سوریه با شکست مواجه شده و بعد از پنج سال و نیم نتوانستند دولت بشار اسد را سرنگون کنند و به اهداف سیاسی خود دست پیدا کرده و سوریه را تجزیه کنند.

‌صفوی تصریح کرد: هم‌اکنون با آزاد شدن حلب شهرهای بزرگ سوریه آزاد شدند اگر چه هنوز نفس‌های آخر داعشی‌ها و جبهه النصره با بیش از 40 گروهی که در سوریه و عراق می‌جنگند در مسیر مرگ و نیستی قرار گرفته است در عراق فقط موصل مانده که دولت عراق مصمم است تا پایان امسال موصل را هم آزاد کند که ان‌شاءالله به کمک هشت الشعبی نیروهای مردمی و ارتش عراق بتوانند شهر موصل را هم آزاد کنند.

وی افزود: به هر جهت مجموعه اوضاع عراق و سوریه رو به بهبود می‌رود و مرگ گروه‌های تروریستی که دست‌پرورده سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس و آمریکا و صهیونیست‌ها بودند، نزدیک است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور مربوط به نیروهای مسلح عنوان کرد: با آواره شدن 9 میلیون نفر از مردم منطقه، خروج 3 میلیون نفر از کشورشان، انهدام زیرساخت‌های برخی شهرهای عراق و سوریه، کشته شدن بیش از 300 هزار نفر از مردم مظلوم و 12 هزار نفر از ارتش سوریه، رژیم صهیونیستی امنیت پیدا کرد و سلاح‌های زیادی نیز از غربی‌ها به فروش رفت.

رحیم‌صفوی خاطرنشان کرد: این توطئه بزرگی بود که بعد از سوریه و عراق بخواهند تروریست‌ها را عازم ایران کنند اما ایران و رهبری ایران و مصوبات شورای عالی امنیت ملی ایران با حمایت‌هایی که هم از نظر سیاسی و هم از نظر نظامی شد به‌فضل الهی این تروریست‌های جنایتکار که از دین و اسلام خبری ندارند و آموزه‌هایشان آموزه‌های صهیونیستی است، نابود می‌شوند و امیدواریم ماه‌های آینده، ماه‌هایی با خبرهای خوش از سوریه و عراق همراه باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده