رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح نبود باید دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا در منطقه می‌شدیم.

 قدرت دفاعی نداشتیم باید دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا در منطقه می‌شدیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع مسئولین و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک اعیاد هفته ولایت و گرامیداشت سی و ششمین سالروز دفاع مقدس با اشاره به اهمیت یادآوری فرهنگ دفاع و شهادت، گفت: یکی از موثرترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنا کردن اقشار مختلف جامعه، بویژه جوانان با این فرهنگ است.

آل‌هاشم تأکید کرد: دوستانی که به دنبال تضعیف قدرت و توان دفاعی کشور هستند باید توجه داشته باشند که آمریکا به پشتوانه همین قدرت نظامی است که در دنیا عربده‌کشی و تهدید می‌کند و اگر توان و قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح کشور نبود، ما نیز امروز مانند برخی از کشورهای منطقه و جهان باید دنباله رو سیاستهای ضد بشری آنان بودیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با بیان این که عزت و اقتدار امروز میهن اسلامی مان مرهون تلاش و از خود گذشتگی رزمندگان در دوران دفاع است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تجلیل از فداکاری عزیزانی است که تمام سرمایه زندگی خود را در راستای تحقق آرمان های امام و انقلاب نثار کردند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت غدیر و لزوم توجه به بحث ولایت درجامعه اسلامی، گفت: جامعه بدون داشتن رهبر هرگز راه سعادت خود را پیدا نخواهد کرد و این رهبر باید آسمانی باشد تا بتواند زمینی ها را از مظاهر فریبنده آن جدا کند.

حجت‌الاسلام محمد حسنی با انتقاد از دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از مدیران و مسئولین، افزود: انقلاب اسلامی ایران وقتی به ثمر نشست، همه دل ها آسمانی بود، اما الان جداکردن عده‌ای از این مظاهر فریبنده دنیوی سخت شده و ما امروز حرف‌هایی را از برخی از شخصیت‌ها  می‌شنویم که در گذشته خیلی انقلابی بودند.

وی در پایان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرهنگ دفاع مقدس را یکی از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت: فرهنگ دفاع مقدس می توانند جامعه ما از در مقابله تهاجم فرهنگی دشمنان مصون نگاه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده