بیرجند/قدس آنلاین: استاندارخراسان جنوبی بااشاره به ایثارگری های رزمندگان و خانواده های شهداء و آزادگان گفت: در کنار خانواده های شهداء ،جانبازان و آزادگان ، رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز که خالق صحنه های بی بدیلی در عرصه دفاع مقدس بودند باید بطور جد مورد توجه قرار گیرند.

خانواده های شهداء ،جانبازان ، آزادگان ورزمندگان خالق صحنه های بی بدیلی دفاع مقدس هستند

.به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی، ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع رزمندگان و ایثارگران شاغل در استانداری و فرمانداری شهرستان بیرجند رزمندگان را قشری مظلوم و بسیار ارزشمند برشمرد و اظهارداشت: امروز هرچه داریم به برکت از خودگذشتگی و رشادت های رزمندگان و خانواده های معزز شهداء است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از این عزیزان در گمنامی در روستاها و مناطق مختلف کشور و استان به زندگی مشغول هستند، گفت: رزمندگان عزیز به عنوان بخشی از جامعه بزرگ ایثارگری باید از بیش از پیش از سوی مسئولین امر مورد توجه قرار گرفته و به نسل جدید معرفی شوند.

مقام عالی دولت درخراسان جنوبی، با بیان اینکه به برکت حضور تمامی اقشار جامعه توانستیم ۸ سال جانانه در مقابل دشمن بعثی مقاومت کنیم، گفت: جنگ توسط تمامی اقشار جامعه از تمامی مشاغل و سطوح اداره شد و آحاد مختلف جامعه در پیروزی این نبرد نابرابر نقش داشتند.

پرویزی، با بیان اینکه تلاش و از خودگذشتگی رزمندگان نباید کمرنگ جلوه کرده و کمتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: ایثارگری ها و جان فشانی های رزمندگان عزیز در کنار شهداء و جانبازان و آزادگان سرافراز باید به عنوان برگ های زرین تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به نحو مطلوب مستندسازی شده و به جامعه خصوصاً نسل های جوان معرفی شوند.

وی تلاش رزمندگان را دارای اجری اخروی دانست و تصریح کرد: این عزیزان در واقع با ارزشترین سرمایه خود که جان شان بود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی و حفظ ارزش های ناب انقلابی در طبق اخلاص گذاشته و بدون کوچکترین چشم داشتی با تمام وجود در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کردند.

استاندار خراسان جنوبی، دقت در رفتار و گفتار رزمندگان، جانبازان و آزادگان شاغل در دستگاه های اجرایی را مورد تاکید ویژه قرار داد و یادآورشد: در واقع شما رزمندگان عزیز باید با رفتار درست و گفتار مناسب به بهترین شکل ممکن اشاعه دهنده ارزش های دوران دفاع مقدس و معرفی کننده شهدای عزیزی باشید که در این مسیر مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پرویزی، خدمت به مردم را به عنوان یکی از مهمترین وظایف مسئولان در شرایط فعلی مورد تاکید قرار داد و افزود: قطعاً همانگونه که رزمندگان و ایثارگران ما در دوران جنگ تحمیلی برای حفظ تمامیت ارضی ایران عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نکردند در شرایط فعلی نیز این عزیزان با حضور در سنگر ادارات و دستگاه های مختلف اجرایی در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز، تلاشی مجاهدانه خواهند داشت.

 در این جلسه تعدادی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان شاغل در استانداری و فرمانداری شهرستان بیرجند توسط استاندار خراسان جنوبی با اهدای لوح و هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند

.

برچسب‌ها

پخش زنده