یک کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه تغییرات اخیر در دولت به هیچ وجه با مطالبات مردم انطباق ندارد، گفت: مطالبات اصلی مردم مسائل معیشتی و اقتصادی است اما روحانی با این تغییرات نشان داد با مطالبات عمومی مردم همراهی ندارد.

رئیس‌جمهور با مطالبات مردم همراه نیست/استعفای جنتی ربطی به مسائل قم و مشهد نداشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی ، با اشاره به تغییرات گسترده در دولت و استعفا و برکناری وزرا اظهار داشت: چند نکته در اینجا قابل توجه است؛ تغییراتی که اعمال شد با تشخیص شخص آقای روحانی بود و در حقیقت تصمیم ایشان منجر به این تغییرات شد.

فضائلی ادامه داد: آقای فانی در مقابل استعفا مقاومت می‌کرد و  علاقه‌ای به تغییر نداشت اما این تغییر صورت گرفت و در واقع آقای رئیس جمهور وی را عزل کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی شروع این تغییرات را مربوط به وزیر فرهنگ دانست و تصریح کرد: تغییر وزیر ارشاد برخلاف برخی برداشت‌ها هیچ ارتباطی به مسائل ماه‌های اخیر در قم و مشهد ندارد و شخص رئیس جمهور بنا به دلایل خاصی تصمیم به تغییر او گرفت.

وی با تأکید بر اینکه این تغییرات به هیچ وجه با مطالبات مردم انطباق ندارد، تصریح کرد: دغدغه مردم این حوزه‌ها نبوده است بلکه مطالبات اصلی آنها مسائل معیشتی و اقتصادی است اما روحانی با این تغییرات نشان داد با مطالبات عمومی مردم همراهی ندارد. 

فضائلی درباره انتخاباتی بودن این تغییرات، یادآور شد: اگر دولت از این تغییرات انگیزه انتخاباتی داشته جواب مثبت نخواهد گرفت چرا که این تغییرات با خواسته‌های جامعه همراه نیست و از این رو این اقدام حرکت مؤثری برای دولت نخواهد بود و مردم با شگفتی و تعجب با آن مواجه می‌شوند.

برچسب‌ها