تیم فوتبال منچستر سیتی در هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به بردی پرگل مقابل بارسلونا دست یافت و انتقام سختی از این تیم گرفت.

انتقام پپ و منچستر سیتی از بارسلونا/ گلزنی ستاره ایرانی مقابل اتلتیکو مادرید

به گزارش قدس آنلاین، دور برگشت مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب آغاز شد که در مهمترین بازی تیم های منچستر سیتی و بارسلونا از گروه C در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان منچستر سیتی ۳ بر یک برنده شد.

در نیمه نخست این بازی بارسلونا تیم برتر میدان بود اما بازی یک بر یک مساوی شد. لیونل مسی در دقیقه ۲۱ زننده گل بارسلونا بود. مسی پشت محوطه جریمه خودی صاحب توپ شد و در یک ضد حمله توپ را به نیمار سپرد. پیشروی ستاره برزیلی و پاس عرضی او در میان مدافعان حریف به مسی رسید تا او با یک بغل پای دقیق کار را تمام کند.

بارسلونا موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست می داد و منچستر سیتی سعی داشت بازی را به تعادل بکشاند. در دقیقه ۳۹ این مسابقه یک اشتباه مرگبار از خط دفاعی بارسلونا باعث شد تا گوندوگان در دهانه دروازه کار را به تساوی بکشاند.

نیمه دوم را منچستر سیتی توفانی شروع کرد. در دقیقه ۵۱ بازی منچستر سیتی صاحب یک ضربه کاشته شد و کوین دی بروینه به زیبایی آن را درون دروازه ترشتگن جای داد. بعد از آن حملات سیتی ادامه یافت و چند موقعیت متوالی نصیب شاگردان گواردیولا شد.

بارسلونا در ادامه یک موقعیت خوب را توسط گومز از دست داد. این بازیکن توپ را به تیر افقی دروازه میزبان کوبید. منچستر سیتی که دست بردار نبود در دقیقه ۷۴ به گل سوم دست یافت. این بار هم گوندوگان گلزنی کرد. منچستر سیتی با این برد انتقام سختی از بارسلونا گرفت. دیدار رفت دو تیم در نوکمپ با برتری ۴ بر صفر بارسلونا همراه شده بود.

در یکی دیگر از دیدارها تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف روستوف روسیه رفت و برابر این تیم به سختی ۲ بر یک پیروز شد. در دقیقه ۲۹ این بازی سردار آزمون با ضربه سر اشتباه خود گریزمان را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن فرانسوی دروازه روستوف را باز کند.

آزمون یک دقیقه بعد اشتباه خود را با گلزنی جبران کرد. او پاس دیمیتری پولوز را با پیشروی درون دروازه اوبلاک جای داد تا بعد از یازده بازی بتواند برای روستوف گلزنی کند. مهاجم ایرانی که یک کارت زرد دریافت کرد در دقیقه ۷۰ تعویض شد. در ادامه مقاومت روستوف تا دقیقه ۹۴ ادامه داشت تا اینکه گریزمان بار دیگر گلزنی کرد و زحمات تیم روسی را بر باد داد.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* بازل یک - پاریسن ژرمن ۲
* لودوگورتس ۲ - آرسنال ۳
* بشیکتاش یک - ناپولی یک
* بنفیکا یک - دیناموکیف صفر
* مونشن گلادباخ یک - سلتیک یک
* منچستر سیتی ۳ - بارسلونا یک
* اتلتیکو مادرید ۲ - روستوف یک
* آیندهوون یک - بایرن مونیخ ۲

برچسب‌ها

پخش زنده