فیلم‌های با موضوع اجتماعی و تاریخ معاصر هفته گذشته نظر مخاطبان را جلب و در سانس‌های فوق‌العاده به نمایش درآمدند.

آخرین آمار فروش فیلم ها/«یتیم‌خانه ایران» با سالن های کم اما صعودی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در هفته گذشته فروش فیلم‌های سینمایی با موضوع اجتماعی و تاریخ معاصر بیش از هفته‌های قبل بود و این آثار توانستند نظر مخاطب را به خود جلب کنند. 

علی سرتیپی مدیر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های دفتر پخش گفت: فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» تا کنون به 550 میلیون تومان رسیده این فروش متعلق به تهران و شهرستان فیلم است.  فیلم سینمایی «فروشنده» تا کنون به 14 میلیارد و 40 میلیون تومان دست یافته است.

وی درباره فروش دو فیلم «یتیم‌خانه ایران» و «متولد 65»، گفت: فیلم سینمایی «متولد 65» در برخی از شهرستان‌ها به نمایش درآمده و فروش آن همراه با شهرستان به 170 میلیون تومان رسیده است. فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران»‌در تهران و یک سالن در مشهد به نمایش درآمده و در تهران به فروش 70 میلیون تومان دست یافت.

وی ادامه داد: فیلم «یتیم‌خانه ایران»‌شب گذشته با سانس‌های فوق‌العاده در سینما آزادی (یک بامداد) و کوروش (12) رسید و فروش این فیلم از روز سه‌شنبه سیر صعودی پیدا کرده است.

وی درباره تبلیغات این فیلم توضیح داد:‌به تازگی بیلبوردهای شهری نصب شده که امیدوارم با همکاری صدا و سیما بتوانیم با اقبال بهتری درباره فیلم مواجه شویم. با تبلیغات به تازگی مخاطب متوجه فیلم شده و از فیلم راضی است. 

مختاری مدیر پخش هدایت‌فیلم گفت: فروش فیلم «خشکسالی و دروغ»‌ در تهران به یک میلیارد و 186 میلیون تومان رسید و در شهرستان 615 هزار تومان دست یافت. فروش کل فیلم یک میلیارد و 800 میلیون و یک هزار تومان بوده است. فیلم در تهران 20 سالن سینما و در شهرستان 31 سالن سینما دارد که در شهرستان سالن‌های آن اضافه خواهد شد.

عبدالله علیخانی مدیر پخش پویافیلم، گفت: فروش کل فیلم را محاسبه نکردم اما شب گذشته با اضافه شدن سینما آزادی فروش خوبی را داشتیم و در روز پنج‌شنبه به فروش 68 میلیون تومان دست یافتیم.

برچسب‌ها

پخش زنده