ابوترابی گفت: انتظار داریم دولت کنونی که دولت قبل را محکوم می‌کند خودش هم آستین بالا زند و به‌ طور جانانه با مقوله اختلاس برخورد کند.

بسیاری از افراد در رابطه با صندوق فرهنگیان بازداشت شده اند/ دولت باید با دستگاه قضایی همکاری بیشتری بکند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، ابوالفضل ابوترابی با اشاره به لزوم برخورد دولت با فاسد اظهار داشت: انتظار داریم دولت کنونی که دولت قبل را محکوم می‌کند خودش هم آستین بالا زند و به‌ طور جانانه با مقوله اختلاس برخورد کند.

وی افزود: تاکنون درباره مبارزه با اختلاس از این دولت اقدامی مشاهده نشده است همان‌طور که در قضیه حقوق‌های نجومی هیچ اقدام مثبتی دیده نشده است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس ادامه داد: انتظار داریم دولت هم در مورد بانک دی که متعلق به بنیاد شهید است و هم صندوق ذخیره فرهنگیان و هم در مورد حقوق‌های نجومی که مقام معظم رهبری هم چندین بار در باب آن تأکید کردند اقدام‌های عملی انجام دهند و مردم هم‌چنین انتظاری را از دولت دارند.

ابوترابی با اشاره به نقش قوه قضاییه در برخورد با فساد عنوان کرد: خوشبختانه قوه قضاییه به برخورد با فساد عمل کرده و بسیاری از افراد را در رابطه با صندوق فرهنگیان بازداشت کرده همچنین مدیرعامل سابق بانک دی بازداشت شده ولی در مورد حقوق نجومی دولت باید با دستگاه قضایی همکاری بیشتری بکند تا زودتر متخلفان شناسایی شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده