۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
کد خبر: 472923

فتاح:

انتخاباتی برگزار می کنیم که روی دست انتخابات آمریکا بزند

فضای انتخابات را باید آنقدر جدی و پرشور کنیم تا نگویند انتخابات ایران سفارشی و فرمایشی است

رییس کمیته امداد فضای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را "خیلی خوب" توصیف کرد. 

انتخاباتی برگزار می کنیم که روی دست انتخابات آمریکا بزند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین ، پرویز فتاح، وزیر نیرو دولت احمدی‌نژاد ، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور و شانس حسن روحانی برای کسب رای مجدد از مردم، گفت: در مورد آقای روحانی نمی توانم بگویم چه می شود اما باید سعی کنیم فضا خیلی جدی شود. تا اینکه نگویند انتخابات ما سفارشی، فرمایشی یا از قبل تعیین شده است چراکه این حرف ها برای نظام ما خوب نیست. هر چه انتخابات جدی تر باشد، فضا بهتر خواهد شد.

فتاح در پاسخ به سوالی درباره کاندیدای اصولگراها در انتخابات پیش رو،گفت: تنها درباره اصولگراها سوال پرسیده نشود، از هر دو گروه سوال بکنید. باید کمی جلوتر بریم تا فضا جدی تر و داغ تر شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی که از گزینه های احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است، تاکید کرد: باید ببینیم چه کسانی به صحنه می آیند و چه اظهارنظرهایی می‌کنند.

وی گفت: امیدواریم انتخابات سال آینده، بسیار پرشور و اخلاقی باشد تا روی دست انتخابات آمریکا بزنیم که واقعا یک انتخابات ضداخلاقی دارند. انتخابات ما باید ضمن جدیت توام با اخلاق باشد. اخلاق و منشی ایرانی و اسلامی را باید در انتخابات نهادینه کنیم تا اصول اخلاقی رعایت شود.

فتاح درباره احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری 96 سکوت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده