در جدیدترین ارزیابی کیفی خودروها، پرتیراژترین محصولات داخلی شامل پراید، تیبا، سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و همچنین برخی مدل‌های خودروهای چینی ام‌وی‌ام و لیفان در پایین‌ترین سطح کیفیت نسبت به دیگر خودروها قرار گرفتند.

جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی/ پراید،تیبا،سمند و ۴۰۵ در پایین‌ترین سطح کیفیت

به گزارش فارس، در مهر ماه ۹۵ تعداد ۷۸ هزار و ۸۱۶ دستگاه خودرو سبک در کشور تولید شد که ۹۴ درصد از این تولیدات به خودروهای سواری و ۶ درصد دیگر خودروهای وانت اختصاص داشته است.

خودروهای سبک تولیدی کشور در مهرماه شامل ۳۴ مدل خودرو درگروه سواری و ۷ مدل در گروه وانت بوده است که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته‌اند.
سواری:
در گروه سواری، خودروهای پژو ۲۰۶ و آریو به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید خودرو را در این ماه به خود اختصاص داده‌اند.
وانت:
در گروه وانت نیز خودروهای وانت نیسان دوگانه سوز و وانت دیزل زامیاد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید را به خود اختصاص داده‌اند.

در ارزیابی کیفی خودروهای تولید مهرماه، پرتیراژترین محصولات داخلی شامل پراید، تیبا، سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و همچنین برخی خودروهای چینی مانند ام‌وی‌ام ۱۱۰، ام‌وی‌ام ۵۵۰ و لیفان ایکس۳۳ در پایین‌ترین حد کیفیت نسبت به دیگر خودروها قرار گرفته‌اند.

جدول ارزیابی کیفیت خودروهای تولید مهرماه به شرح زیر است:

انتهای پیام/آ

برچسب‌ها

پخش زنده