چالوس- مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: امروز نظامیان آمریکا و سیاسیون آنها قادر به تصمیم‌گیری در مورد حمله نظامی به ایران نیستند و این موضوع ناشی از هدایت مقام معظم رهبری و ایستادگی بسیجیان است.

نظامیان آمریکا قادر به تصمیم‌گیری در مورد حمله نظامی به ایران نیستند/روند افول آمریکا  آغاز شده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشگر یحیی رحیم صفوی پیش از ظهر دوشنبه در یادواره ۵۰۵ شهید شهرستان چالوس اظهار کرد: اگر روحیه فداکاری در راه ارزش‌ها و آرمان‌ها در ملت ایران نبود، مجبور بودیم سر تسلیم در برابر دشمنان و خواسته‌های آنان فرود بیاوریم.

وی با بیان اینکه روند افول آمریکا از نظر سیاسی و نظامی آغاز شده است افزود: در همین قرن حاضر شاهد برقراری حکومت اسلامی به مرکزیت ایران خواهیم بود.

وی همچنین با بیان اینکه رمز بقا و حیات ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد ادامه داد: شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالم را به بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ هزار مسلمان دنیا داده و امروز تمام قدرت‌ها با جمهوری اسلامی با احترام و احتیاط رفتار می‌کنند، زیرا می‌دانند اگر ظرفیت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به حرکت درآید، کسی نمی‌تواند جلودار آنها باشد.

وی با اشاره به برخورد همراه با احتیاط و احترام قدرت های بزرگ دنیا با ایران ، افزود : آمریکا به دنبال حمله نظامی به ایران بعد از افغانستان و عراق بود ولی نظامیان آنها با شناختی که از روحیه شهادت طلبی و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری داشتند ، با تصمیم سیاستمداران آمریکا مخالفت کردند.

صفوی تصریح کرد : آمریکا و رژیم اشغالگر قدس مصمم به سرنگونی رژیم بشار اسد بودند با این حال نتوانستند ائتلاف ایران، سوریه، روسیه و لبنان را در این مدت بشکنند.

وی همچنین به ظرفیت های بالقوه ملت ایران اشاره کرد و گفت: در سال‌های نه چندان دور یک میلیون کیلومتر مربع از خاک ایران طی عهدنامه‌های گلستان، ترکمانچای و پاریس از ایران جدا شد و دلیل این امر آن بود که حاکمان نتوانستند روحیه شهادت‌طلبی را در مردم ایجاد کنند.

سرلشگر یحیی رحیم صفوی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس گوشه‌ای از فرهنگ عاشورا را نشان داد و لشگر ۲۵ کربلای مازندران به واقع ادامه دهنده راه کربلای امام حسین(ع) بود، با این تفاوت که هر جا این لشکر خط‌شکن وارد جبهه‌ای شد، پیروزی به دست آورد.

برچسب‌ها