نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد ایران موشک های بالستیکی را توسعه می دهد که در نهایت به خاک آمریکا خواهد رسید.

نتانیاهو : موشک های بالستیک ایران به آمریکا هم خواهد رسید

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در سخنرانی نشست سالیانه سابان با تکرار ادعاهای پوچ و بی اساس خود گفت، اسرائیل همچنان خود را متعهد می داند از رسیدن ایران به سلاح اتمی جلوگیری کند.
حییم سابان، مجری برنامه گفت شما مخالفت خود با توافق با ایران را هرگز پنهان نکرده اید. رئیس جمهوری منتخب ترامپ نیز توافق هسته ای با ایران را بدترین توافق طول تاریخ آمریکا خوانده است. به نظر شما ایده آل ترین سیاست آمریکا در قبال ایران در زمان دولت ترامپ چه می تواند باشد؟
نتانیاهو گفت: نخست باید درباره سیاست من و سیاست اسرائیل بگویم. اسرائیل متعهد به جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح اتمی است. این امر تغییری نکرده است و تغییر نخواهد کرد. درباره رئیس جمهور منتخب ترامپ، باید بگویم من در انتظار صحبت با وی درباره آنچه که باید با این توافق بد انجام دهیم هستم. مساله نوع برخورد با این توافق چیزی است که وقتی ترامپ ریاست جمهوری خود را شروع کرد، با وی صحبت می کنم و اطمینان می دهم که وقتی مرا به نشست بعدی سابان دعوت کنید، برای این سوال شما نیز پاسخی خواهم داشت.
نخست وزیر رژیم صهونیستی گفت: این را خواهم گفت که بعد از امضای توافق، ایران قدرتی به مراتب تخاصمی تر شد. موشک های بالستیکی را توسعه می دهد که در نهایت به خاک آمریکا خواهد رسید. بسیار اهمیت دارد که روی این موضوع تاکید شود، ایرانیان موشک های بالستیک قاره پیما تولید می کنند.  رژیم ایران همچنان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهد.

مجری گفت: وقتی شما می گویید که اسرائیل مصمم است هرگز اجازه ندهد ایران اتمی شود، آیا منظور شما اقدام نظامی را نیز در برمی گیرد؟
نتانیاهو پاسخ داد: منظور من این است که اسرائیل متعهد است و وقتی می گویم متعهدیم، متعهدیم.
مجری گفت: پاسخ شما کاملا روشن است.

برچسب‌ها

پخش زنده