کمپین همبستگی با فلسطین در انگلیس اعلام کرد که به زودی دولت انگلیس را به خاطر ممانعت از تحریم رژیم صهیونیستی و خارج کردن سرمایه ها از شرکت های همدست اسرائیل در خصوص نقض حقوق بشر محاکمه می کند.

سنگ اندازی دولت انگلیس در مسیر تحریم رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این کمپین طی بیانیه ای اعلام کرد که محدودیت های جدید دولت انگلیس عبارت است از ممانعت از تحریم اسرائیل و همچنین منع خارج کردن سرمایه ها از شرکت های تسلیحاتی انگلیس و شرکت های بین المللی همدست اسرائیل در زمینه نقض حقوق بشر.
کمپین مذکور در این بیانیه آورده است که شکوائیه ای را به دستگاه قضایی انگلیس جهت لغو این محدودیت ها ارائه کرده است. دولت لندن این محدودیت ها را از ماه گذشته به مرحله اجرا درآورده است.

در این بیانیه می خوانیم که این نبرد طولانی مدت، سخت، زمان بر و هزینه بردار خواهد بود.
کمپین همبستگی با فلسطین در انگلیس در این بیانیه خاطرنشان کرد: «ما خواستار لغو این محدودیت ها از طریق دستگاه قضایی هستیم.»
در این بیانیه تصریح شده است: «دولت انگلیس می کوشد حق ما را در زمینه اعتراضات مسالمت آمیز پایمال کند، ولی ما هرگز اجازه چنین کاری را به مقامات لندن نخواهیم داد.»
شایان ذکر است که کمپین همبستگی با فلسطین در انگلیس یکی از مهم ترین سازمان ها و نهادهای حامی حقوق فلسطینیان است که در سال ۱۹۸۲ تاسیس شد و بیش از ۵ هزار عضو دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده