سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد خرید هافبک میانی جدید به این تیم کمک خواهد کرد تا در آینده نتایج بهتری کسب کند.

پیش بینی استیلی از آینده پرسپولیس بعد از جذب سروش/ پیشنهاد به برانکو و کی روش

قدس آنلاین - گروه ورزشی: سرمربی سابق سرخ ها معتقد است خرید سروش رفیعی برای پرسپولیس می تواند خرید خوبی باشد و با توجه به سبک بازی این بازیکن و شیوه پرسپولیس هماهنگی خوبی دارد و این خرید برای هر دو طرف می تواند تبعات خوبی داشته باشد.

حمید استیلی پیشکسوت و سرمربی اسبق پرسپولیس در گفتگویی که با قدس آنلاین داشت در خصوص مسائل روز پرسپولیس صحبت های ویژه ای داشت که ماحصل آن را می توانید در قالب این مصاحبه بخوانید:

- در مورد شرایط پرسپولیس در نیم فصلی که گذشت، توضیح می دهید؟
نتایج خوب در کنار بازی خوب و تماشاگرپسند در نیم فصل اول برایپرسپولیس رقم خورد و این تیم با استحقاق تمام موفق شد عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست آورد و همه ما امیدوار هستیم که این روند در ادامه نیز رقم بخورد و پرسپولیس بتواند در نیم فصل دوم هم این شرایط خوب را ادامه دهد.

-  به نظر شما چقدر می توان به رقم خوردن چنین شرایطی در نیم فصل دوم امیدوار بود؟
پرسپولیس توان و پتاسیل خوبی دارد و با تقویت تیم می توان گفت پرسپولیس می تواند در نیم فصل دوم نیز نتایجی را به دست آورد که به قهرمانی این تیم منتهی شود. البته باید به این مساله توجه داشت که نیم فصل دوم برای همه تیم ها از جمله پرسپولیس شرایط سخت تر است و امتیاز گرفتن از حریفان سخت می شود. ضمن این که پرسپولیس در این مقطع  بازی های آسیایی را نیز در پیش دارد و باید با در نظر گرفتن این مساله خود را برای روزهای سخت آماده کند.

- یکی از دغدغه های این روزهای پرسپولیس ماجرای پیش آمده بین کادرفنی تیم ملی یعنی کارواس کی روش و برانکو سرمربی تیم پرسپولیس است. نظرشما از این موضوع چیست؟
به نظر من این مساله باید هرچه زودتر حل و فصل شود. در این میان بهتر است بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به مسائل به وجود آمده توجه ای نداشته باشند و با آرامش فقط به مسائل فنی و موفقیت خود در تیم ملی و همین طور پرسپولیس فکر کنند. پرسپولیس در این برهه به آرامش نیاز دارد و ورود بازیکنان به این موضوع نمی تواند پیامدهای خوبی را همراه داشته باشد.

-  در این میان موضوع استعفای کارلوس کی روش را چگونه ارزیابی می کنید؟
مردم ایران کی روش را دوست دارند و قبول این استعفا می توانست پیامدهای بدی را برای فوتبال ما همراه داشته باشد. به هرحال باید توجه داشت باید تعاملات و همکاری ها به گونه ای باشد که هم  منافع باشگاه ها در نظر گرفته شود و هم این که شرایط حساس برای تیم ملی مورد توجه قرار بگیرد.

-  راه  حل وفصل این موضوع برای همیشه از دیدگاه شما چیست؟
ببیند در همه جای دنیا برنامه ریزی ها به گونه ای است که هم منافع باشگاه ها در نظر گرفته می شود و هم شرایط تیم ملی و در این زمینه استانداردهایی وجود دارد اما این موضوع برای ما رعایت نمی شود که این موضوع می تواند سرمنشا چنین اختلافات و چالش هایی شود. وقتی همه چیز در قالب کدخدامنشی و بی برنامگی می شود، نتیجه اش این می شود که این اتفاق رخ دهد . اگر این موضوع حل شود دیگر شاهد تکرار این گونه مسائل برای هیچ یک از ارکان فوتبال نخواهیم بود.

-  خرید سروش رفیعی برای پرسپولیس اتفاقی بود که بن نظر می رسد خبر خوبی برای همه هواداران است؟
سروش رفیعی بازیکن خوب و موثری است که می توان آن را خرید خوبی برای پرسپولیس دانست. سبک بازی این خرید پرسپولیس به گونه ای است که به سبک کاری پرسپولیس می خورد و مخصوصا می تواند برای آسیا مهره کارآمدی برای تیم برانکو باشد. با خرید سروش رفیعی می توان گفت این خرید جزو خریدهای موفق پرسپولیس در نقل و انتقالات خواهد بود که می تواند کمک زیادی برای این تیم در ادامه بازی های لیگ و بازی های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

برچسب‌ها