پس از آتش سوزی و آوار شدن ساختمان پلاسکو در تهران، ایران اسلامی در سوگ این ماجرا و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان عزدار شد.

اعلام آمادگی شهرداری اصفهان برای کمک رسانی به آتش‌نشانان پلاسکو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تیترشهر،  پس از آتش سوزی و آوار شدن ساختمان پلاسکو در تهران، ایران اسلامی در سوگ این ماجرا و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان عزدار شد. همزمان با این موضوع شهرداری اصفهان در همان لحظات ابتدایی آمادگی خود برای کمک رسانی و اعزام نیرو و تجهیزات برای رسیدگی و کمک به تیم مدیریت بحران این حادثه را اعلام کرد. در این راستا مدیرعامل آتش‌نشانی اصفهان به دستور شهردار اصفهان عازم تهران شد تا هرگونه کمک و یا امدادرسانی در این موضوع را از نزدیک پیگیری کند.

آتشپاد بزرگزاد در این باره گفت: سازمان آتش نشانی اصفهان به دستور شهردار، از همان ساعات ابتدایی آمادگی خود برای کمک رسانی به تیم مدیریت بحران این حادثه را اعلام کرد.

وی ادامه داد: ما آماده‌ایم هم از لحاظ اعزام نیروی انسانی و آتش نشان به محل حادثه و هم از لحاظ اعزام تجهیزات به تهران، خدمت‌رسانی خود را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: آنچه که تاکنون از سوی ستاد مدیریت بحران این حادثه به ما اعلام شده، تکمیل بودن فضا برای حضور نیروهای آتش نشان و تکامل کامل وسایل و تجهیزات مورد نیاز بوده است.

وی افزود: در چنین حوادثی تجمع و ازدیاد نیروهای کمک رسان سبب ایجاد هرج و مرج و شلوغی شده و به طبع مشکلات مختلفی را ایجاد می‌کند، از همین رو ما در حال آماده باش برای فراخوانده شدن در این حادثه هستیم.

برچسب‌ها