انجمن طراحان، مدیران و دستیاران جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران نسبت به نامزد شدن ارشا اقدسی در بخش بهترین جلوه‌های ویژه میدانی واکنش نشان داد.

اعتراض انجمن جلوه‌های ویژه میدانی به داوری جشنواره فیلم فجر

به گزارش «قدس آنلاین»،  انجمن طراحان، مدیران و دستیاران جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران در بیانیه ای نسبت به نامزد شدن ارشا اقدسی در بخش جلوه های ویژه میدانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعتراض کرد.

در این بیانیه آمده است:

«با سلام و احترام به استحضار می رساند اخیراً در اعلام اسامی کاندیداهای بخش جلوه های ویژه میدانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از آقای ارشا اقدسی به عنوان کاندید برای فیلم های «سارا و آیدا» و «یک روز بخصوص» نام برده شده است!

 این در صورتی است که ایشان از همکاران بدلکار هستند و فعالیت حرفه ای ایشان هیچ سنخیتی با انجمن جلوه های ویژه میدانی ندارد و چندی پیش در برنامه «هفت» مدعی شدند جلوه های ویژه میدانی بیست سال عقب تر از سینمای دنیاست! و امروز شاهد این هستیم که نام ایشان در حوزه جلوه های ویژه میدانی آمده است که این اتفاق از بعد از حضور ایشان در برنامه «هفت» ظهور کرده است.

همه این موارد در صورتی است که ایشان شخصا به تهیه کننده محترم گفته اند که نامشان به عنوان مسئول جلوه های ویژه در تیتراژ درج گردد! درضمن به گفته آقای آرش آقابیگ، مدیر جلوه های ویژه «یک روز بخصوص» ایشان بوده و آقای اقدسی در فیلم «سارا و آیدا» فقط یک گلدان شکسته و صحنه تصادف نیز جلوه های بصری است.

لذا به منظور دفاع از حقوق به حق سایر همکاران در انجمن جلوه های ویژه میدانی از تهیه کننده محترم آثار فوق الذکر انتظار می رود نسبت به اصلاح این اشتباه اقدام سریع صورت پذیرد و به دبیر محترم جشنواره جهت اصلاح رسما اعلام شود.

با تشکر انجمن طراحان، مدیران و دستیاران جلوه های ویژه میدانی سینمای ایران»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها