ساری- فرمانده کل سابق کمیته انقلاب اسلامی کشور گفت: دشمن با ابزارهای مختلف همچون ۲۴۵ شبکه ماهواره ای، ۱۸ ساعت در شبانه روز نسل جوان ما را هدف قرار داده است.

۲۴۸ شبکه ماهواره ای نسل جوان ما را هدف گرفته اند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد سالک شامگاه شنبه در سومین یادواره ۱۴ شهید کمیته انقلاب اسلامی قائم شهر در حسینیه عاشقان کربلای این شهر خطاب به جوانان گفت: این انقلاب آسان به دست نیامده و باید این امانت الهی را به سلامت به دست آیندگان برسانید.

وی تاکید کرد: جوانان با وجود مشکلات و تنگناهای موجود، باید محکم و متحد باشند.

فرمانده کل سابق کمیته انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام راحل، جمهوری اسلامی را یک پدیده الهی و مردمی می دانستند، ادامه داد: دشمنان ما سالهاست قصد دارند دین زدایی کنند.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه دشمنان ما در صددند تا دست مان را قطع کنند ولی ما همچنان مشت ایم، گفت: اتحاد، حیات مان را تضمین می کند و باید از تفرقه پرهیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی، پشتیبان ولایت فقیه است، افزود: دشمنان دور کردن مردم از اندیشه های امام و رهبری را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه اگر دشمن شناسی بر اساس اعتقاد و اتحاد باشد، دشمن شکست خواهد خورد، یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی قصد براندازی انقلاب مان را دارند و تا قرآن و اسلام را از بین نبرند، دست بر نمی دارند.

برچسب‌ها