باشگاه ملوان انزلی بعد از صدور رای فیفا درباره بازیکن خارجی خود، به دادگاه عالی ورزش شکایت می کند.

باشگاه ملوان در مسیر پرسپولیس/ انزلی چی ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می کنند

به گزارش قدس آنلاین، مسعود رضائیان درباره آخرین وضعیت پرونده «زوران زلاتکوفسکی» و رای فیفا در این ارتباط گفت: آخرین نامه نگاری ما و فیفا هشتم بهمن ماه بود. روال کار این است که معمولا بعد از یک ماه، رای صادر می شود. ما هم منتظر هستیم و فکر می کنم تا پایان این هفته، فیفا رای را صادر کند.

وی افزود: روال کار اینطور است که فیفا جرئیات پرونده را به صورت کامل برای باشگاه و شاکی می فرستد و در آن اعلام می کند که باید پول بازیکن پرداخت شود و یا تقاضای فرجام خواهی در دادگاه عالی ورزش (CAS) صورت بگیرد. به هر حال استراتژی ما هم اعتراض در دادگاه کاس است و مدارکمان را به این دادگاه ارائه می کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص تاکید مسئولان فدراسیون فوتبال روی کم کاری مدیران این باشگاه در این پرونده، تاکید کرد: باید بگویم هر نامه ای در باشگاه ملوان به دست بنده برسد، نمی گذارم بیشتر از یکساعت بماند مگر اینکه بخواهیم از زمان داده شده استفاده کنیم. به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم نامه ای در باشگاه بماند و برای خودمان دردسرساز شود.

رضائیان در ادامه درباره توقف ملوان مقابل مس کرمان و سقوط به رده سوم جدول، گفت: این اتفاق از یک جهت بد است و از یک جهت خوب. بدون شک تیم هایی که در صدر جدول هستند، بیشتر در معرض تهدید و استرس قرار دارند. مسابقات لیگ هم مثل یک دو ماراتن و نیمه ماراتن است و کسانی که در جلو می دوند، در نهایت لزوما کسانی نیستند که برنده می شوند. سال گذشته در لیگ دسته اول به جز پیکان، تیم دیگر صعود کننده هفته های آخر توانست به این هدف برسد. هنوز چشم انداز روشنی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر وجود ندارد. الان هم ۹ تیم شانس صعود دارند و باید منتظر مسابقات هفته های بعد ماند.

وی همچنین در خصوص شعار تماشاگران ملوان علیه محمد مایلی کهن و پاسخ های مایلی کهن به این تماشاگران، تصریح کرد: هواداران قطعا از عوامل اصلی تعیین کننده یک تیم هستند و بدون آنها، تیم وجود ندارد. حالا خیلی ها هم احساساتی هستند و ممکن است از تساوی و یا باخت ناراحت شوند و آنرا بروز بدهند. مسلما هدف همه یکی است و آن صعود ملوان به لیگ برتر. ما در این شرایط به آرامش نیاز داریم تا صعود کنیم. انتظارمان از هواداران این است که ضمن تنها نگذاشتن تیم، به بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری بدهند.

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره ادعای مایلی کهن خطاب به تماشاگران مبنی بر اینکه «چون سبیل شما را چرب نکرده ام علیه من شعار می دهید»، گفت: گاهی آدمها در شرایط بدی به هم می خورند مثل همین مورد. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد همه ناراحتند و این مسائل پیش می آید.

به گزارش قدس انلاین، باشگاه پرسپولیس پیش از این بعد از شکایت ژوزه مانوئل و صدور رای فیفا، برای داشتن زمان کافی به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده بود.

برچسب‌ها