شرکت آمازون در تلاش برای ارائه خدمات جدید ایمیل، ذخیره سازی آنلاین فایل‌ها، راه اندازی خدمات ویدئو کنفرانس و غیره است که چالشی جدید برای مایکروسافت و گوگل محسوب می‌شود.

خدمات جدید آمازون برای رقابت با مایکروسافت و گوگل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، این خدمات از طریق سرویس های کلود شرکت آمازون ارائه می‌شود و هنوز در مراحل اولیه طراحی است و مشخص نیست کاربران چه زمانی به آنها دسترسی پیدا خواهند کرد.

آمازون همچنین در تلاش برای به روزکردن برخی خدمات خود مانند WorkMail  و  WorkDocs است تا آنها جذابیت های بیشتری برای کاربران علاقمند پیدا کنند. گوگل و مایکروسافت هم اکنون خدمات اداری و حرفه ای متنوعی را در وب از طریق G Suite و آفیس 365 ارائه می دهند و لذا آمازون برای غلبه بر آنها کار دشواری پیش رو دارد.

آمازون در حال تقویت خدمات کلود خود نیز هست تا ذخیره سازی همه ایمیل های حرفه ای و تجاری رد و بدل شده توسط شرکت های مالی، ارائه دهندگان خدمات درمانی و ... ممکن شود.

آمازون هفته قبل برنامه چایم را نیز راه اندازی کرد که ترکیبی از خدمات ویدئو کنفرانس، گپ، خدمات صوتی، به اشتراک گذاری داده و ... محسوب می شود و این شرکت با استفاده از آن قصد دارد به جنگ Google Hangouts  یا  Microsoft Teams برود.

هزینه استفاده از این خدمات اعلام نشده، اما استفاده از G Suite پنج دلار در ماه و آفیس 365 شش دلار در ماه هزینه در بر دارد.
 

برچسب‌ها