بیرجند_ مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی تذکر لسانی را یک معروف اساسی در جامعه دانست و گفت: باید این امر در جامعه نهادینه شود.

تذکر لسانی یک  معروف اساسی در جامعه است که‌ باید نهادینه شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صادق احمدی ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از ۱۳۰ رده مقاومت برتر استان در موضوع واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: تذکر لسانی باید در سطح جامعه ترویج و نهادینه شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که‌ می فرمایند« بسیج می تواند بی تفاوت ها را تفاوت دار کند» یادآور شد: خستگی ناپذیری و مقاربت در دفاع از ولایت، دعوت به وحدت حول محور ولایت و نزدیک کردن دلها به یکدیگر از جمله معروفات است.

مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی بالا بردن آمادگی های دینی را اولین معروفی دانست که‌ به فراموشی سپرده شده است و افزود: در مقابل این معروف بزرگ، ترویج بی دینی قرار گرفته و این امر در برنامه کاری ما است.

صادق احمدی دفاع از انقلاب، نظام و ولایت را یک معروف بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: زیربنای اسلامی کردن دولت امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه اصل کار در امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است و باید نسبت به حوادث غیر دینی غیرت داشته باشیم بیان کرد: اگر بسیج نتواند امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کند هیچ ارگان دیگری نخواهد توانست این کار را انجام دهد.

مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی با بیان اینکه قانون عامران به معروف و ناهیان از منکر ابتدای سال ۹۴ ابلاغ شده است گفت: ما باید از ظرفیت های این قانون برای اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

صادق احمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بسیج کارمندان مصادیق منکرات و معروفات رایج را پیدا کردیم و از سال ۹۶ دنبال کار اجرایی در سطح ادارات هستیم.

برچسب‌ها