بردسکن- امام جمعه بردسکن از حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع جنازه دو شهید گمنام در شهر انابد تقدیر کرد.

امام جمعه بردسکن از تشییع باشکوه دوشهید گمنام در شهر انابد تقدیر کرد

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه در ایام شهادت حضرت زهرا (س) شهرستان بردسکن به ویژه شهر انابد میزبان دو شهید گمنام بود گفت: حقیقتا مردم در مراسم استقبال، وداع و تشییع و تدفین این شهدا سنگ تمام گذاشتند که جای تقدیر از قشرهای مختلف مردم دارد.

خطیب جمعه بردسکن  به مقام و منزلت شهدا اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه  وولایت مدار شهرستان و بخش  انابد با حضور خودشان در مراسم تشییع جنازه شهدای گمنام این مهم را به اثبات رساندند که در عمل  مدافع ولایت و شهدا هستند. 

وی با اشاره به اینکه شهدا مقام شفاعت در خانه  خدا دارند گفت: امید است همه بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و بتوانیم اهداف شهدا را  محقق بخشیم.

حجت الاسلام امینی همچنین از مجالس باشکوه و در خور شان حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه تقدیر کرد و گفت:  خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده توسط ستاد بزرگداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع فاطمیون با حضور هیهات عزاداری و مردم عزادار در محل مسجد جامع برگزار شد و در اقصی نقاط شهرستان نیز این مجلس با شکوه خاصی برگزار شد.

حجت الاسلام امینی  با بیان اینکه حضرت زهرا (س) تاپای شهادت از ولایت جانانه دفاع کرد گفت: متاسفانه برخی از روحانیون در منابر خود از  همه ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) سخن و مطالب خوبی را ایراد می کنند اما از شاخصه اصلی  آن حضرت که  دفاع از ولایت است را مورد غفلت قرار می دهند. وی اظهارداشت:  استمرار امامت وولایت در  وجود  نازنین حضرت زهرا (س) است و باید همه ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) در منابر عنوان شود.  

امام جمعه بردسکن افزود: همانطور که امام راحل فرمود ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است  همه باید در مسیر ولایت حرکت کنیم نه اینکه عده ایی از بیان کردن کلمه امام ابا دارند.

حجت الاسلام امینی گفت: کسانی که  از بردن نام امام خامنه ای ابا دارند نام و بردن رسول الله نیزدر قلب آنها سنگین است.

وی افزود:  والاترین وجه و امتیازی که حضرت زهرا (س) از آن مقام برخوردار شد بحث دفاع جانانه از ولایت بود و برماست که مکتب، راه و هدف حضرت زهرا (س) را در زندگی خود برجسته کنیم و مصداق ولایت در دوره غیبت امام زمان (عج) مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها