قزوین- همایش «صالح فرزانه» به منظور تجلیل از رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و همچنین رونمایی از کتابی با همین عنوان در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

صالحی در «صالح فرزانه» قزوین تجلیل شد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت های دکتر علی اکبر صالحی فاز اول شتابگر ملی در آینده ای نزدیک در قزوین افتتاح می شود.

به گزارش قدس آنلاین، داود محمدی ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از رئیس سازمان انرژی اتمی کشور که با حضور نخبگان استان قزوین در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه طرح شتابگر ملی و چشمه نور از اقدامات علی اکبر صالحی عنوان و اظهار کرد: همراهی علم، دانش، سیاست و اخلاق در دکتر صالحی مجموعه ای کامل پدید آورده و همین مسئله موجب موفقیت ایشان و ایران اسلامی در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه فاز اول طرح شتابگر ملی در فرودین امسال کلید خورد، ادامه داد: تأسیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین از دیگر افتخارات دکتر صالحی است که سبب شده ارادت مردم قزوین به وی چند برابر شود.

در ادامه این جلسه محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به اقدامات کارشناسانه دکتر صالحی در راه اندازی نظام استنادی علوم کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: تجلیل و تکریم علما و دانشمندان تشکر از خداوند است که این افراد را برای هدایت و حمایت جوانان ایران در اختیار ما قرار داده است.

وی با بیان اینکه دکتر صالحی در سمت های مختلف خود هیچ گاه از تواضع خود نکاست، افزود: سمت های مدیریتی از نظر ایشان جایگاهی برای خدمت رسانی به مردم بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این مراسم به حمایت های دکتر صالحی از این دانشگاه اشاره و اظهار کرد: دکتر صالحی گنجینه های ارزشمند از ارزش ها و توانمندی ها است که باید از این گنجیه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سالیان زیادی است که دکتر صالحی در جایگاه مدیریت در رده های مختلف قرار دارد، افزود: مشغله های جدی وی هیچ گاه سبب نشد تا از رفع نیازها در مراکز کوچک غافل شود.

مرتضی موسی خانی ادامه داد: دانشگاه ما از هیچ آغاز شد و امروز در رده های بین المللی به موفقیت های فراوانی دست یافته و این همه به دلیل حمایت ها و هدایت های دکتر صالحی است.

برچسب‌ها