شبکه پنج سیما همزمان با آغاز نوروز و نوشدن طبیعت با ویژه برنامه های شاد نوروزی «نوبهار»، «شوخی کردم»، «یک بار دیگه»، «مسابقه فامیلی» و «بادکنک» به استقبال بهار ۹۶ می رود.

ویژه برنامه های شبکه پنج سیما در نوروز ۹۶

  به گزارش «قدس آنلاین»،  برنامه سازان شبکه پنج سیما در ایام تعطیلات نوروز با تهیه و تدارک این ویژه برنامه ها، همراه مخاطبان می شوند.

نوبهار

برنامه «نوبهار»، ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه پنج سیما است که روز دوشنبه ۳۰ اسفندماه ساعت ۱۳ ظهر بر روی آنتن می رود.  این برنامه به تهیه کنندگی محمد حسین رضوی در بخش های مختلف تهیه و تولید شده است. راحله امینیان و ژیلا امیرشاهی مجریان این برنامه هستند.

برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما، این بار متفاوت تر از همیشه، با اتوبوس گردشگری با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهر تهران با شهروندان همراه شده است. این برنامه از ساعت ۱۳ روز دوشنبه به مدت ۳ ساعت مهمان خانه مخاطبان می شود.

شوخی کردم

مجموعه تلویزیونی «شوخی کردم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری در نوروز ۹۶ هرشب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود. این مجموعه بصورت اپیزودیک ساخته شده و دارای قسمت‌های مستقل بوده و در هر قسمت بر اساس یک سوژه نمایش‌های کمدی پخش می‌شود.

در این مجموعه که در گونه طنز تهیه شده، مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، شقایق رحیمی‌راد، ‌هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، شبنم فرشادجو و سحر زکریا نقش آفرینی می‌کنند. تکرار پخش این مجموعه در ساعات ۹ صبح و ۱۷ بعداز ظهر است.

یک بار دیگه

برنامه نوروزی «یک بار دیگه» کاری از گروه اقتصاد و توسعه شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی آرش داودی و احمد نجفی است که در ۱۳ قسمت ۵۵ دقیقه ای برای نوروزی ۹۶ تهیه و تولید شده است.

«یک بار دیگه» یک برنامه گفتگو محور شاد و نوروزی با اجرای احمد نجفی است که هنرمندان، چهره های فرهنگی و اجتماعی مهمان این برنامه می شوند. معرفی مهمان، فعالیت های فرهنگی مهمان در یک نگاه، پرداختن به مسائل روز هنر از بخش های برنامه «یک بار دیگه» است.  این برنامه ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

بادکنک

برنامه عروسکی «بادکنک» کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما در نوروز ۹۶ از شبکه پنج سیما  ساعت ۱۵:۳۰پخش می شود. برنامه عروسکی «بادکنک» به کارگردانی فواد صفاریان پور و تهیه کنندگی جواد فرخانی تهیه و تولید شده است که این برنامه شامل دو بخش کارتونی و عروسکی است.

مسابقه آقای آتش نشان

 سری جدید مسابقه «آقای آتش نشان» کاری از گروه کودک و خانواده در نوروز ۹۶ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه پنجم سیما پخش می شود. پخش این مسابقه  از ۳۰ اسفندماه شروع و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد. محمد حسین رضوی تهیه کنندگی و تصویربرداری این مسابقه به کارگردانی مصطفی امامی در مجموعه آموزش آتش نشانی واقع در صالح آباد تهران انجام شده است و در این مسابقه ۶ گروه آتش نشان در بخش های مختلف با یکدیگر  رقابت کرده اند و در نهایت یک گروه برنده این مسابقه  است. هیراد حاتمی اجرای این مسابقه را بر عهده دارد.

تهرانگرد

مستند «تهرانگرد» کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما در ایام نوروز ساعت ۱۹ از شبکه پنج پخش می شود. «تهرانگرد» نگاهی تحلیلی به موضوعات اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و... و. استان تهران دارد. مستند «تهرانگرد» با شعار «تهران را با ما زندگی کنید» ماموریت دارد تا تهران را از زوایای متفاوت بررسی و رصد کند.

مسابقه فامیلی

«مسابقه فامیلی» و «همام کیش» از برنامه گروه اجتماعی شبکه پنج سیما در نوروز ۹۶ است که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از شبکه پنج پخش می شود. در این مسابقه شاهد رقابت برندگان مسابقه در مرحله نیم نهایی هستیم که ۳۵ فامیل شرکت کننده به مرحله نیمه نهایی رسیده اند. این ۳۵ نفر به ۷ گروه پنج نفره تقسیم و با هم رقابت خواهند داشت. مسابقه فامیلی با هدف سرگرمی، تقویت نهاد خانواده و پر کردن اوقات فراغت تمامی اعضای خانواده در ۱۵ قسمت در نوروز ۹۶ مهمان خانه مخاطبان می شود. مسابقه فامیلی ساعت ۱۶:۳۰ پخش و تکرار آن ساعت ۸ صبح و ۲۴ دقیقه است. همام کیش دیگر برنامه این گروه است که در ایام نوروز ساعت ۲۱:۵۰ پخش می شود. این برنامه با محوریت معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره کیش است

۱۶ فیلم های سینمایی در تعطیلات نوروزی   

گروه تامین شبکه پنج سیما همراه با مستند های جذاب و دیدنی، دوریین مخفی  و ۱۶ فیلم های سینمایی و تلویزیونی از برترین های سینمایی ایران و جهان با مخاطبان همراه می شود. پخش فیلم های سینمایی این شبکه از روز ۲۸ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ شروع و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد. کیفر، سپید به رنگ مروارید، ناردون، فریاد قهرمان، فاصله، لاک پشت های نینجا ۲، رسوایی ۲، رابین هود، تونل، رهاشده، وزیر، مبارزی که از کوه پایین آمد، دوربین، کشتار رباتها، نوری میان اقیانوس، سفر به تاریخ عناوین فیلم های سینمایی شبکه پنج سیما است.

راهیان نور

«راهیان نور» از جمله برنامه های نوروزی شبکه پنج سیما است که ساعت ۱۲ صبح پخش می شود. در این برنامه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شامل جبهه های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پوشش تصویری داده شده است. گفتگو با افراد حاضر در این مناطق، تصویر کردن یادمان های شهدا و انعکاس اتفاقات، برنامه ها و فعالیت های در حال انجام در این مناطق در دستور پخش برنامه «راهیان نور» قرار دارد.

تا نیایش

«تا نیایش» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که در ایام تعطیلات ساعت ۱۲:۲۰ با موضوعات نوروزی همچون سفره پاک نوروزی، نوروز در خانواده و نوروز در کلام معصومین روی آنتن می رود. برنامه «تا نیایش» در تعطیلات نوروزی از شنبه تا پنج شنبه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها